Hvordan har dagen deres vært?

MJ-Mamma

Glad i forumet
Dagen min har vel egentlig vært ganske grei sånn sett.
Det eneste som er litt synd er faktisk  det dårlige været vi har hatt her i dag,er begrenset hva man kan finne på når det regner også vet jeg...
Har kost meg med barna og lekte med dem i dag for å få dagen til å gå slik at den ikke blir så lang som den pleier å bli når jeg sitter alene med jentene mine[:D]
Jeg har alt i alt hatt en kjempefin dag...men kvelden ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg...
Min mor ringte meg førut i kveld og fortalte meg at min oldemor(tippoldemor til barna mine) døde klokka 18 i kveld...[:(][:(][:(]

Trist med oldemoren din[:(] men hun rakk å bli tipp-oldemor, så hun har vel fått levd livet litt i alle fall.. Men alltid kjedelig når slikt skjer.

Min dag har vært slitsom.. Har vært så trøtt og uopplagt i hele dag, til og med middagslaging føltes som et maraton. Har vært hos fysioterapaut i dag også, og det gjor ikke dagen bedre[:'(] Glad jeg ikke betaler noe, ellers hadde jeg blitt sur. Gjør jo ikke annet enn trenings-greier. Han kommer inn og sier hva jeg skal gjøre- går ut, og kommer inn når jeg skal gjøre noe nytt. Kunne lest meg til de øvelsene.

Har planlagt ferieturen i sommer, den kommer til å bli lang[:)] Blir bare ca 10 dager, men på de dagene skal vi til Sverige (innom Liseberg og kanskje noe mer), vi skal til Danmark (legoland og løveparken) og til Dyreparken i Kristiansand før vi kjører hjem igjen. Blir en liten rund-tur[:)] Men blir nok kjempegøy for barna.

Så nå etter kampen på tv2 (som samboer sitter og ser på) har jeg planer om sengen[:)] Sove, sove og sove litt til.. ZzzZzzZZzzzZZ[:D]

har hatt en dag med opp-ned humør...er en del utenfor bv som plager meg for tiden så er litt opp å ned for tiden, beklager dette...

Kjempetrist det med oldemora di, er ikke noe kjekt å miste noen man er glad i.

Stooooooooor trøsteklem 

Back
Topp