Hvordan har alle det ?

Sliter med utrolig vondt i hodet. Kvalmen avtok litt, mens hodepinen smalt til for fullt. Er ikke brukanes til noe :(

Jeg er fortsatt super nervøs for at noe skal gå galt.
Men har ikke blødd, ikke noe vondt (litt murringer av å til).
Er blitt kvalm de siste 2 dagene, sover dårlig osv. Og jeg har jo sett et bankende hjerte men allikevel er jeg veldig nervøs.
Er 7+1 idag og skal ikke på noe ny ul før om nesten 4 uker.
Synes det er aaaaalt for lenge til når man konstant er nervøs.
Er vårt første så vi håper så indelig at alt skal gå bra, og jeg har jo overhode ikke peiling på hva som er normalt.

Det går faktisk veldig mye bedre med meg når jeg passerte 9+5. Ikke så kvalm, slipper å bruke seaband.. Så bare det gjorde at dagen ble litt lettere... selvfølgelig gjorde det at vi fikk se sprell lille levende i magen på fredag også at det føltes mye bedre. Så på MA statistikken som noen hadde lagt ut her på forumet..og det er jo bare 2%sjans for at det går galt nå..
Så føler jeg er på vei inn i den fine delen av svangerskapet nå :)
Så bra å lese at flere av dere også har det bra.. og for dere som enda sliter med div... hold ut.. verdens beste premie er straks ferdig utviklet og skal bare voksne seg stor og sterk i magen :) Heier på alle oss [emoji173][emoji173][emoji173]

Her går det egentlig ganske så greit:) Har hatt noen tøffe uker (mnd) men nå på onsdag begynte det endelig å snu litt, og nå i helgen var jeg på helgetur med mannen og ett vennepar og var i kjempeform hele helgen. Matlysten kommer mer og mer tilbake og jeg føler meg mer meg selv igjen:) Det er så godt. Kjenner jeg er veldig lite bekymra nå etter vi var på ul og alt så bra ut. Ny ul om litt over to uker. Blir fortsatt fortere sliten men har mer energi enn jeg hadde her en periode.

Litt småbekymra idag, er 8+4 og er ikke uvel og kvalm lengre[emoji849]blir jo bekymra, samtidlig som jeg husker jo fra sist graviditet at jeg ikke var spesielt dårlig da heller. Skulle ønske det var lettere å ikke bekymre seg og bare nyte alt[emoji4]

Litt småbekymra idag, er 8+4 og er ikke uvel og kvalm lengre[emoji849]blir jo bekymra, samtidlig som jeg husker jo fra sist graviditet at jeg ikke var spesielt dårlig da heller. Skulle ønske det var lettere å ikke bekymre seg og bare nyte alt[emoji4]

Kjenner igjen følelsen. Jeg er 9+5 i dag, men forrige uke var den verste kvalmen liksom borte og ble bekymret for det. Det gikk over... i går var jeg så kvalm at jeg kastet opp etter jeg hadde lagt meg for kvelden, så du skal ikke se bort ifra at kvalmen kommer tilbake.
Prøv så godt det går å nyte selv om det ikke er lett. Jaggu påkjenning å være gravid.

Svinger så innmari fra dag til dag. :confused:
Både hodepine og kvalme er opp og ned og frem og tilbake.. noen dager er formen helt grusom selv om man ikke kan sette fingeren på noe spesifikt liksom. :wideyed:
Også den ryggen da. :hungover:

Back
Topp