Hvordan har alle det ?

hmm..håpe2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Har nervene roet seg ift om det går bra, har dere vært på ultralyd, har kvalmen begynt å gi seg.. generelt hvordan går det :)

Jeg har ikke vært hos legen enda eller tul. Så er fortsatt litt nervøs! Skal til legen på tirsdag og håper jeg kan bli litt roligere etter det.

Mister mer og mer av symptomene. Nesten ikke ømme bryst lengre. Og har ikke vært kvalm siden onsdag.
Eneste er at jeg er stup trøtt hele tiden!

Skal fortelle det til familie til helgen, siden vi skal i en intim 50-årsdag. Og jeg kommer til å bli avslørt av at jeg ikke drikker. Er bare 9+5 da og syntes det er alt for tidlig. Men føler på en måte jeg ikke har så mye valg..

Hvordan går det med deg da? [emoji295]️[emoji177]

Formen her er like fin som før gravid. Noe som bekymrer meg daglig. Venter på å få komme til UL... klarer ikke tro dette går bra enda

Var på TUL tirsdag, alt veldig bra, 9 uker påvei. De siste dagene har jeg vært mindre og mindre kvalm, igår og idag ingenting. Burde juble, men bekymrer meg for om noe har galt skjedd..

Jeg har vært på TUL denne uka og sett et bankende hjerte. Legen sa at risikoen for at noe går galt nå er veldig liten, så jeg er litt roligere nå (selv om jeg er litt redd for blod i trusa hver gang jeg er på do [emoji23]).

Har også vært hos fastlegen på 1. kontroll og bestilt jordmortime i uke 13. Nå syns jeg bare tiden frem til uke 12 kan gå litt fortere.. [emoji4]

Litt småkvalm og oppblåst av og til, kanskje litt trøttere enn vanlig, ellers i fin form [emoji5]

Har veldig god form nå og har hatt det hele tiden :-) Har vært trøtt, ømme pupper innimellom, murringer i magen og litt rar matlyst men det er det eneste.. har aldri vært gravid før, så vet ikke om dette er bra eller Ikke!? Skal til jordmor i morgen og på ul til torsdag og er da 11+2 :-) gleder meg veldig til begge delene! Satser, håper og tror at det er liv i magen :Heartpink

Begynner å bli rimelig lei av å være kvalm... har ei på 1,5år jeg har forferdelig dårlig samvittighet for, siden jeg kun ligger på sofaen og hun vil rase oppå meg. Er kun 8+5 idag så det er ennå noen uker med kvalme igjen

8+1 idag, fremdeles umenneskelig kvalm store deler av dagen.... brekker meg ofte, og føler en tvang til å stikke fingern i halsen for å få vekk følelsen.. vært på TUL privat 6+4, og skal igjen 8+4 privat. Fikk henvisning til tul men de ønsket ikke ta meg inn før uke 12.. så da ble det privat før for å roe ned meg selv.

Matlysten er ikke på topp, men prøver få i meg noe smått for å få vekk deler av kvalmen. Mistet i uke 8 sist, og er små nervøs for tul på onsdag... livredd det kan skje igjen. Blir vel ikke «rolig» før OUL er gjennomført tenker jeg.

Har vært lite plaget så formen er fremdeles fin. Har murringer, er Trøtt, tett i nesen og reagerer på lukter jeg ikke var reagert på før, men sånn har det vært hele tiden. Så lenge jeg slipper kvalmen er jeg fornøyd :) Klarer ikke helt å tro at vi skal være så heldig at det går bra den første gangen, men har vært på tul og fikk da beskjed om at alt så fint ut. Skal på ul igjen når jeg er 13 uker (12+6) og legetime uken etter. Mai måned må gjerne komme fort!:hilarious::D

Hvordan går det med deg da?:)

Litt samme følelse som flere her. Så bankende hjerte da jeg var 8+3, men sjekker fortsatt papiret når jeg er på do, selv om jeg nå er 10+6 og har mye av de samme symptomene. Klarer ikke helt å slappe av med at det skal gå bra. Teller dager til organrettet UL i uke 14, tror det vil roe nervene betraktelig.

Har det helt greit, men angsten etter 2 aborter på rad sitter rimelig godt i..
kan liksom ikke helt tro på at dette blir noe av!
Skal på tidlig ul i morgen, det føles skikkelig som dommedag i morgen!
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Tror formen begynner å bedre seg, men nå har ikke jeg vært superdårlig i utgangspunktet, så kan ikke klage uansett[emoji4]
Var på tul 7+4 og alt så fint ut da, jeg er så «enkel» at jeg har slått meg til ro med at det går bra, og skulle d gå skeis er det ikke noe å få gjort til eller fra (på tross at jeg har 1 SA bak meg)[emoji4] De aller aller fleste av oss her inne vil jo sitte med baby i armene i november[emoji173]️

I dag har formen vært på bånn.. ligget på sofaen og vært dødskvalm siden i dag tidlig. Hadde en bra dag i går, så får vel igjen i dag tenker jeg. Kaster heldigvis ikke opp.. Men det har jeg ikke gjort siden jeg var liten, uansett hvor kvalm jeg har vært..
Satser på en bedre dag i morgen! Skal til legen for UL igjen.. så det er veldig spennende! Håper alt er bra! Etter en MA i oktober så kjenner jeg at jeg er nervøs. Men krysser fingrene for at alt er bra!<3

Har hatt 2 fine dager med moderat kvalme, ingen oppkast. Sliten av å være konstant kvalm, men glad jeg hvertfall fungerer akkurat nå. Har et stort håp om at formen kanskje er stigende, og at det ikke bare er "gode dager", men har mine tvil siden jeg bare er 8+5.

Klarer å slappe litt mer av og prøver å tenke at det skal gå bra. Kan ikke bekymre meg for mye, det er ikke bra det heller. Ny ultralyd på onsdag så er glad jeg i det minste får sett spiren en gang i uka. Ellers er jeg veldig trøtt og syns dagene går alt for sent. Kan jeg ikke bare spole frem til uke 12!

Jeg er 7+4 og kjempe fin i formen og det bekymrer meg Har vært redusert i formen et par uker, men plutselig fin nå. Hadde en MA i fjor og da gikk symptomene over, man blir jo så redd for at det samme har skjedd nå Skal på tul til fredag, håper å se et lite nurk med bankende hjerte

Jeg er 9+3.

Jeg er bekymret og kommer til å være det helt til barnet er født ... (og da kommet det nye bekymringer )

Vonde smaken i munn sitter i enda. Og det er verst etter jeg har spist. Det er svært plagsomt for meg :-(
Har gått opp ALTFOR mange kilo pga det.
For da vil jeg bare spise mer og å slippe smaken i munn, som gjør meg kvalm. For en ond sirkel ... :-(

Puppene er ikke så ømme lenger.

Tar fort til tårene, blir raskere rørt enn før :-)

Trøtt og sliten i perioder :-)

Hater å gå gravid... kan gjerne føde 100 barn til... men dette.... ? Hat...

Jeg er veldig sliten og mye trøtt. Ikke så god matlyst. Spiser litt kjeks og frukt for å holde kvalmen unna og er i uke 7+1.

Uke 9+1 i dag. Har bare spydd en gang i dag, så er ganske fornøyd[emoji23] Ellers selvfølgelig bare ligget på soffan og vært sliten i hele dag (med null grunn til å være sliten). Er ikke noe særlig bekymret lenger, gleder meg fortsatt over hver dag som spiren sitter, men har virkelig trua på at alt skal gå fint[emoji5] Håper ting roer seg litt etter uke 12 da, haaater å være konstant kvalm og sliten[emoji51]

Back
Topp