Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg har han begynt å få øynene opp for lekene som henger over babygymmen noe som gir mor litt verdifull avlastning. Mannen er flink å ta over på kveldene så jeg får litt tv-tid også. Alt i alt nyter vi baby-dagene så det synger selv om det blir svært liten tid til å være kjærester Så braDenne augustmammaen har det veldig bra om dagen! Min lille gutt rundet 9 uker i går og har utviklet seg til å bli en skikkelig pratmaker som lager de herligste godlyder!I tillegg har han begynt å få øynene opp for lekene som henger over babygymmen noe som gir mor litt verdifull avlastning. Mannen er flink å ta over på kveldene så jeg får litt tv-tid også. Alt i alt nyter vi baby-dagene så det synger selv om det blir svært liten tid til å være kjærester
![]()
8 timer ?Har det veldig bra nå! Jenta vår sover så lenge på natta, vært minst 8 timer siste uka. I skrivende stund ligger hun fortsatt og sover, og hun sovner før kl. 12! Så jeg er veldig opplagt hver dag. Imorgen skal hun og jeg starte på trening hver tirsdag og torsdag i 11 uker, det blir gøy! Ellers må jeg ringe legen idag, har symptomer på urinveisinfeksjon :/ veldig rart.. Hvordan kan jeg ha fått det??
Oh jada, hun er helt syk på å sove! Nå prøver vi å legge oss tidligere, så hun ikke sover hele morgenen. Jeg var hos legen, og hadde uvi, så går på antibiotika nå. Hadde KS, og derfor kateter, så kanskje derfor jeg har fått det nå. Legen sa liksom ingenting8 timer ?hørtes godt ut
hehe. Jeg hadde også uvi. Men jeg fikk kateter så muligens derfor. Ellers er det jo flere som tar nedi der så er ikke umulig at det har blitt med noen bakterier når de har sjekket åpning osv
![]()
Ja! Kateteret er nok synderen tror jeg. Ting skal ikke inn i urinrøret, selv om det er enda så steriltOh jada, hun er helt syk på å sove! Nå prøver vi å legge oss tidligere, så hun ikke sover hele morgenen. Jeg var hos legen, og hadde uvi, så går på antibiotika nå. Hadde KS, og derfor kateter, så kanskje derfor jeg har fått det nå. Legen sa liksom ingenting![]()
Sånn hadde jeg det i begynnelsen også... er 10 uker nå ( ja er egentlig julimammaDenne augustdama har det også bra! Han er 6 uker nå, og merker at vi får bedre og bedre kontakt! Det er som natt og dag fra da han var 4-5 uker. Han sover ikke så mye, men jeg har blitt bedre på å powernappe. Sykt misunnelig på dere som får lang sammenhengende søvn på natten! Det blir vel min tur en gang og
Ellers så har han blitt "venn" med vognen så vi går lange turer hver dag i det deilige høstværet! Oslo er fantastisk nånyter!
![]()
Åh. Så flott da ! Du virker så positiv til å ikke få sove på nattenJeg elsker livet akkurat nå!Vi (jeg og babyen) sover veldig sjeldent på natta, men det overlever vi. Får tatt litt powernaps på dagtid når storesøster er i Bhg. Lille har blitt en storsjarmør og smiler og "prater" i vei. Tålmodig er hun også. Satt hele middagen i går i stolen sin, mens vi spiste. Også lå hun i babygymen like lenge som det tok å ta ut og inn av oppvaskmaskin. Helt utrolig!:-o Vi koser oss med langsomme dager og trilleturer.
Har det omtrent likedan.. Gråter hele dagen, og ofte hjelper ikke pupp engang, hun må bare bæres rett og slett.. Har vondt i hele kroppen fordi jeg bærer hele dagen (må investere i sjal tror jeg) og vondt i mammahjertet fordi hun gråter så myeLykkelig, men vanvittig sliten. Gutten sover lite og henger mye på puppenDet er koselig, men føler meg isolert hjemme når det blir mye hyling om vi bare spaserer en tur. Håper på mer søvnfulle og rolige dager. Synes bare vi hører de fleste rundt med baby skryte av at den sover og spiser og koser. Her må han underholdes nesten hele dagen og suger puppen rød av iver. Håper og tror mange har det slik også, men færreste vil vel være ærlige
![]()
Har det omtrent likedan.. Gråter hele dagen, og ofte hjelper ikke pupp engang, hun må bare bæres rett og slett.. Har vondt i hele kroppen fordi jeg bærer hele dagen (må investere i sjal tror jeg) og vondt i mammahjertet fordi hun gråter så myeJeg er jo såklart overlykkelig og forelsket i min lille, men håper gråtingen avtar snart og vi kan finne på mer om dagene
![]()
Så braJeg har det fantastiskog nyter hver dag med elsklingen min
Han smiler og prater hele tiden, og jeg blir helt varm om hjertet av å se på han![]()
Lykkelig, men vanvittig sliten. Gutten sover lite og henger mye på puppenDet er koselig, men føler meg isolert hjemme når det blir mye hyling om vi bare spaserer en tur. Håper på mer søvnfulle og rolige dager. Synes bare vi hører de fleste rundt med baby skryte av at den sover og spiser og koser. Her må han underholdes nesten hele dagen og suger puppen rød av iver. Håper og tror mange har det slik også, men færreste vil vel være ærlige
![]()
Er ikke samme tonen på natta når det står påÅh. Så flott da ! Du virker så positiv til å ikke få sove på nattensånn var ikke jeg
powernaps er helt fantastisk
![]()
Høres ut som en herlig skapning du har ❤