Hvordan har 2015 vært?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Her har det vært et greit år på godt og vondt. Satser på at dette året blir supert:)

Kan ikke klage!
Vi gifta oss, kjøpte leilighet og var på bryllupsreise. 2016 blir nok ikke noe dårligere nå med baby i magen :Heartred

Ett sant mareritt, men super krevende baby. Håper 2016 blir MYE bedre!

2015 har vært et knallbra år, om 2016 blir halvparten så bra så er jeg fornøyd:)

Vært supert :) Fått meg en ny bestevenn, utfordret meg selv på måter jeg ikke trodde jeg skulle, vi er et skritt nærmere overtagelse av leiligheten vår og mammalivet er bare bedre og bedre :)

Opp og ned.... Kjempe gla for å være gravid men ble tatt på senga av ekstremkvalme, vond rygg, masse hormoner og svimmelhet :( ble ikke helt som jeg hadde sett for meg, heldigvis har jeg fantastisk mann og verdens snilleste datter :) nå er det bare å telle ned til lille kommer :)

2015 har vært fantastisk - ble gravid, uproblematisk svangerskap og plutt i november. Har vært noen tøffe stunder og, men de blekner i forhold til sider andre.

året var ganske jevnt, på alle nivåer enn hos hestene mine som har hatt en del skader. håper at det nye året bringer stabilitet hos hestene og at jeg for kjøpt småbruk;)

Det har vært et år med mye motgang. Satser på et bedre 2016 ;)

Mye dårlige dager. Mest pga egen sykdom.
Men på tur oppover igjen, når det gjelder den. Blir aldri frisk, men satser på å bli bedre!
Var en dårlig start på 2015, med en mann på sykehuset. Ellers har det vært et greit år.

Det var.. helt OK. Verken bedre eller verre.

2015 har vært et av de beste så langt I dette 25 årige livet mitt ♡ 2014 var grusomt med mange dødsfall, alvorlig sykdom I familien, slitsom stilling på jobb og fertilitetsproblemer. I 2015 har det nesten utelukkende vært gode stunder, og nå starer vi 2016 med baby (som kan komme når som helst) :D ekkelt lykkelig

2015 var ett år med mye motgang.

Spent på hva 2016 har og by på. Og håper dette er året hvor jeg har hellet med meg, både jobb messig, helsen min og nye opplevelser.

Det beste året av mine 29 år. Fått min perfekte lillegutt og giftet meg med pappaen hans.

Litt dårligt har det jo vært også. Som at mannen måtte opperere og var vond og nesten ikke gangbar i mange mnd når jeg var høygravid og første månedene etter lillegutt kom. Og så ble det komplikasjoner under fødsel og jeg mistet 3,5 liter blod (6 timers kamp for å få meg til å overleve). Første tiden etter sånt blodtap er man ikke særlig pigg og da passet det dårligt at pappaen ikke var i stand til å hjelpe særlig.

Men alt i alt et supert år.

Back
Topp