Hvordan hadde du regnet?

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hvordan hadde du regnet..

Jeg har mensen 2(!!!) ganger i mnd. Alltid en jeg kaller hoved mensen, og en annen som alltid kommer en uke etterpå, som også varer i en uke.

Hovedmensenen min var 25 januar som varte i en uke.

Så den 7 februar igjen fikk jeg litt blod ( mye mindre enn vanligvis) som varte kun til den 8.februar.

I følge en app jeg har har så hadde jeg eggløsning 24. Januar og 14.februar

Jeg har hørt at legen/jordmor regner fra første dag i siste mens? Som evt hadde blitt 25.januar?

Er ikke til å bli helt smart av det her

Det har jeg aldri hørt om før...Så jeg kan ikke svare deg :wideyed:

Det har jeg aldri hørt om før...Så jeg kan ikke svare deg :wideyed:

Haha, nei ekke helt enkelt å få regnet ut. Men jeg lurer egentlig på hvordan legen min skal regne det ut :smiley-bounce022 Er ikke STORE forskjellen, hvis han regnet ut fra 25.januar så er termin 4.November. Hvis han regner ut fra hva jeg har gjettet ved unnfangelsen som er 15. Februar så er termin 11. November. Grunnen for at jeg regnet sånn er fordi den appen jeg har så har jeg eggløsning 24.januar og 14.februar :happy090

Jeg ville nok regnet fra den 25. jan. Kan det være at blødningen den 7. feb var eggløsning? Har hørt at noen kan blø litt da.

Jeg ville nok regnet fra den 25. jan. Kan det være at blødningen den 7. feb var eggløsning? Har hørt at noen kan blø litt da.

Det er det, jeg aneeer ikke.. Fordi jeg føler aldri når jeg har eggløsning hvis du skjønner :smiley-ashamed004
Og det hele gjør meg usikker fordi jeg alltid har 2 blødninger i en mnd om du skjønner, og den andre skulle være den 7.februar da den kom men den var MYE mindre og varte lissom kun 1 dag og ikke 7... så kan jo være at du har rett :smiley-bounce012

Hvordan hadde du regnet..

Jeg har mensen 2(!!!) ganger i mnd. Alltid en jeg kaller hoved mensen, og en annen som alltid kommer en uke etterpå, som også varer i en uke.

Hovedmensenen min var 25 januar som varte i en uke.

Så den 7 februar igjen fikk jeg litt blod ( mye mindre enn vanligvis) som varte kun til den 8.februar.

I følge en app jeg har har så hadde jeg eggløsning 24. Januar og 14.februar

Jeg har hørt at legen/jordmor regner fra første dag i siste mens? Som evt hadde blitt 25.januar?

Er ikke til å bli helt smart av det her

Kanskje du kan spørre jordmor Katrine om råd? http://forum.babyverden.no/forums/nettmøter-med-jordmor-katrine-fra-libero.1493/

Nettmøte frem til klokke 22 ;)

Back
Topp