Lillezilje
Gift med forumet
om dere hadde fått vite gjennom en venn, at samboeren din hadde handlet seg nytt verktøy til 40 000kr ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Hadde ikke trudd på det! [:-]
Her i huset respekterer vi hverandre så mye at alle store avgjørelser tas i fellesskap. (Å bruke 40 000 ER en STOR avgjørelse! [:-])
ORIGINAL: Charlotte_med_spire
Her i huset respekterer vi hverandre så mye at alle store avgjørelser tas i fellesskap. (Å bruke 40 000 ER en STOR avgjørelse! [:-])
Må si meg enig i denne jeg..Han hadde aldri kjøpt dette uten min tillatelse..Hvis han hadde så hadde jeg blitt rimelig forbanna..
ORIGINAL: Mocco
sign
ORIGINAL: *UtspyttaLaban*
Hehe har skjedd mange ganger her du, ikkje akkuratt prisen 40 000,- men andre ganske så høye priser!
Til tider reagerte jeg sterkt, han har nemlig et tonn med verktøy, og eg skjønner ikkje ka han skal med så mange sorter av nesten samme sort [8|]
Men det er vist en grunn til alt har jeg lært[8D]
Kan legge til at han er selvstendig næringsdrivende snekker da, så han trenger en del verktøy. Men av den gjengen på 4 som jobber sammen så har vist han mest verktøy, og han har jobbet en hel del mindre år en de andre [8D]
Så for 2 år siden hadde jeg blitt rasende!! Idag så tenker jeg ikkje over det engang [8D][:D]
ORIGINAL: Lillezilje
ORIGINAL: *UtspyttaLaban*
Hehe har skjedd mange ganger her du, ikkje akkuratt prisen 40 000,- men andre ganske så høye priser!
Til tider reagerte jeg sterkt, han har nemlig et tonn med verktøy, og eg skjønner ikkje ka han skal med så mange sorter av nesten samme sort [8|]
Men det er vist en grunn til alt har jeg lært[8D]
Kan legge til at han er selvstendig næringsdrivende snekker da, så han trenger en del verktøy. Men av den gjengen på 4 som jobber sammen så har vist han mest verktøy, og han har jobbet en hel del mindre år en de andre [8D]
Så for 2 år siden hadde jeg blitt rasende!! Idag så tenker jeg ikkje over det engang [8D][:D]
Men da kjøper han det vel inn til firmaet vel? Og ikke til seg selv privat.
Samboeren min har også eget firma, så han pleier å kjøpe inn en hel masse unødvendige ting. Han har også brukt rundt 150 000kr på ene bilen sin som i utgangspunktet bare var verdt 100 000kr. Men da har han tatt inn delene og utstyret gjennom firmaet. Jeg synst alikevel det er jævlig unødvendig.. men greit nok siden det er gjennom firmaet.
Men når han bruker 40 000 privat UTEN å si et kvekk til meg så blir jeg forbanna