Hvordan hadde du reagert?

*Labambie

Forumet er livet
Hvis moren eller faren din hadde valgt å bytte kjønn?

hehe, noen som så reklame for "Viggo på lørdag" på nrk[;)]

Hadde sikkert vært vanskelig i starten, men man er vel mest redd for hva andre synes og tror,
hadde jo vært like glad i mamman min eller pappan min uansett, så etterhvert tror jeg
at det hadde gått kjempefint............[:)]

haha er så vanskelig å forstille meg det siden pappa overhode ikke er sånn type som kunne gjort det. ikke mamma heller.
meeen da hadde jeg rivi meg i håret. sikkert blitt sint og lei meg.

lurt på hva i helvete som gikk galt. nei jeg aner ikke jeg. tror jeg hadde blitt sjokka.

det er så usannsynlig å så langt fra en mulighet her, så er vanskelig å si! De måtte kanskje først gått fra hverandre som jeg først måtte komt meg over. Og så rekner jeg med at det måtte ha komt noen småhint som bare ble tydeligere og tydeligere at de ikke var helt normale... da ville jeg nok akseptert det med tiden. Tviler på at en slik ting kommer som lyn fra åpen himmel...

Har kje peiling... sama hvis sønnen min komme om 15 år og seie han vil vera jenta.
Eg vett kje koss eg hadde reagert.

Hadde nok blitt sjokkerte jaffal!

ORIGINAL: *Prinsessa

haha er så vanskelig å forstille meg det siden pappa overhode ikke er sånn type som kunne gjort det. ikke mamma heller.

Men jeg hadde nok godtatt det, måtte bare hatt litt tid til å fordøye.
Bare h*n hadde hatt det bra er jo det det viktigste syns nå jeg [:)]

Så lenge de hadde godtatt at jeg hadde fortsatt å kalle dem for mamma/pappa, og hvis de klarte å respekterevårt sjokk og våre sorger i forbindelse med dette uten å pushe det på oss, så hadde jeg nok godtatt det med tid og stunder. De hadde fortsatt vært foreldrene mine.

ORIGINAL: CogJ

Tror ikke det går ann å uttale seg om det før man er i situasjonen selv.. ..

Hvis man har en forelder som er .. hva skal jeg si? utsatt? for å ha mulighet til å skifte kjønn så vil jo man vite dette og ha mulighet til å forberede seg psykisk på det.. Man ser det gjerne på personen (homofil, feminin, maskulin osv).. Det er vel ikke noen som bestemmer seg over natten? Eller, er vel ikke så mange her som vet om det..

Ja er sant det, man vet det lenge, mange som er transeksuelle vet det fra de er små.
De føler de er født i feil kropp og føler seg helt uttilpass i den kroppen dem har..

Mange føler at de heller vil ta livet enn å leve som en mann eller dame om de føler de er det omvendte kjønn..

Har sett flere dokumentarer om transvesitter som bytter kjønn, både damer og menn.

Var engang en som var ei jente, og h*n byttet etterhvert kjønn, gikk igjennom psykologisk tester i åresvis for å se om det var det rette å ta operasjonen.
Måtte vente i flere år før h*n fikk operasjonen, men den dagen det skjedde så var h*n så overlykkelig!!
Følte at h*n hadde blitt født på ny.
Og seriøst syns jeg at h*n ligna mer på en mann enn dame, kledde faktisk å bli mann [:D]

ORIGINAL: Starlight Girl

Tror ikke det går ann å uttale seg om det før man er i situasjonen selv.. ..

Hvis man har en forelder som er .. hva skal jeg si? utsatt? for å ha mulighet til å skifte kjønn så vil jo man vite dette og ha mulighet til å forberede seg psykisk på det.. Man ser det gjerne på personen (homofil, feminin, maskulin osv).. Det er vel ikke noen som bestemmer seg over natten? Eller, er vel ikke så mange her som vet om det..

Ja er sant det, man vet det lenge, mange som er transeksuelle vet det fra de er små.
De føler de er født i feil kropp og føler seg helt uttilpass i den kroppen dem har..

Mange føler at de heller vil ta livet enn å leve som en mann eller dame om de føler de er det omvendte kjønn..

Har sett flere dokumentarer om transvesitter som bytter kjønn, både damer og menn.

Var engang en som var ei jente, og h*n byttet etterhvert kjønn, gikk igjennom psykologisk tester i åresvis for å se om det var det rette å ta operasjonen.
Måtte vente i flere år før h*n fikk operasjonen, men den dagen det skjedde så var h*n så overlykkelig!!
Følte at h*n hadde blitt født på ny.
Og seriøst syns jeg at h*n ligna mer på en mann enn dame, kledde faktisk å bli mann [:D]

Ja har sett på både Oprah og dr.phil om transeksuelle barn.. Foreldre ville bytte kjønn på barna allerede da..
Ja, har sett en del dokumentarer om det og det virker som de er ganske klar for hva de vil ganske tidlig..

Ja, tenk hvor befriende da.. Endelig kan de være som de føler seg, leve livet som de føler de skal og burde.. Dumt det er mange som lever fanget i en kropp de ikke føler er sin egen [&o]

Det er trist ja at det er så vanskelig å få til ting, for man godkjenner bare så så mange operasjoner i året osv på transeksuelle.
Det må være skikkelig vanskelig å være fanget i sin egen kropp ja..
Også syns jeg det er så fælt med de som dømmer andre som ikke vet hvordan de virkelig har det!

Vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde vært mann og ville vært dame, hadde nok vært drit vondt.

Med sjokk! Men vet di ville støtta meg, så jeg hadde støtta dem, uansett hva jeg måtte ha tenkt om saken..

Back
Topp