Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Prinsessa
haha er så vanskelig å forstille meg det siden pappa overhode ikke er sånn type som kunne gjort det. ikke mamma heller.
ORIGINAL: CogJ
Tror ikke det går ann å uttale seg om det før man er i situasjonen selv.. ..
Hvis man har en forelder som er .. hva skal jeg si? utsatt? for å ha mulighet til å skifte kjønn så vil jo man vite dette og ha mulighet til å forberede seg psykisk på det.. Man ser det gjerne på personen (homofil, feminin, maskulin osv).. Det er vel ikke noen som bestemmer seg over natten? Eller, er vel ikke så mange her som vet om det..
ORIGINAL: Starlight Girl
Tror ikke det går ann å uttale seg om det før man er i situasjonen selv.. ..
Hvis man har en forelder som er .. hva skal jeg si? utsatt? for å ha mulighet til å skifte kjønn så vil jo man vite dette og ha mulighet til å forberede seg psykisk på det.. Man ser det gjerne på personen (homofil, feminin, maskulin osv).. Det er vel ikke noen som bestemmer seg over natten? Eller, er vel ikke så mange her som vet om det..
Ja er sant det, man vet det lenge, mange som er transeksuelle vet det fra de er små.
De føler de er født i feil kropp og føler seg helt uttilpass i den kroppen dem har..
Mange føler at de heller vil ta livet enn å leve som en mann eller dame om de føler de er det omvendte kjønn..
Har sett flere dokumentarer om transvesitter som bytter kjønn, både damer og menn.
Var engang en som var ei jente, og h*n byttet etterhvert kjønn, gikk igjennom psykologisk tester i åresvis for å se om det var det rette å ta operasjonen.
Måtte vente i flere år før h*n fikk operasjonen, men den dagen det skjedde så var h*n så overlykkelig!!
Følte at h*n hadde blitt født på ny.
Og seriøst syns jeg at h*n ligna mer på en mann enn dame, kledde faktisk å bli mann [:D]
Ja har sett på både Oprah og dr.phil om transeksuelle barn.. Foreldre ville bytte kjønn på barna allerede da..
Ja, har sett en del dokumentarer om det og det virker som de er ganske klar for hva de vil ganske tidlig..
Ja, tenk hvor befriende da.. Endelig kan de være som de føler seg, leve livet som de føler de skal og burde.. Dumt det er mange som lever fanget i en kropp de ikke føler er sin egen [&o]