Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vis jeg hadde er barn alt som het det, så hadde jeg ikke brydd meg. Vis det var sånn at jeg hadde fortalt at barnet mitt skulle hete det og hun fikk barnet sitt før meg. Så hadde jeg nok blitt litt skuffa.
Jeg vet at søsteren min gjerne vil bruke et navn jeg hadde tenkt som mellomnavn om hun får en datter. Jeg har bare gutter så fikk ikke brukt det selv. Så syns det er kjempekoselig Hadde ikke reagert
Hadde ikke brydd meg. Sønnen til fetteren min, og lillebroren til fetteren min har samme mellomnavn som min sønn. Det bare skrives på to forskjellige måter. Ingen mening å herme fra noen side. Min sønn har det mellomnavnet fordi besteforeldrene til mannen nevnte det navnet. Så er 3 stk i familien som har samme mellomnavn uten noen form for herming eller irritasjon pga det. Jeg veit at brødrene til mannen kan bruke samme jentenavn som oss. Ser ikke noe galt I det.
Her er sannsynligheten stor for at babyen til søstera til samboeren får mellomnavnet til vår gutt som fornavn (om de får gutt). For våres del er det hent greit, og det uansett ganske vanlig i familien dems
Jeg hadde satt pris på om jeg hadde fått beskjed om det først, for det hadde jeg gjort om det gikk andre veien. Men noe myndighet til å kreve det har man jo ikke.
Søskenbarnet mitt har brukt navnet som jeg ønsker å bruke. Føler det blir rart om jeg skal bruke det også, da det i så fall blir eneste fornavn på begge.
Vi er ei veldig lita slekt, og han er naboen til mamma.
Har følt at jeg ikke har kunne bruke navnet, men etter å ha lest her ble jeg litt usikker likevel.. Har helt til November å bestemme meg da