hvordan hadde du reagert

*yummymummy*

Gift med forumet
om typen/mannen/samboeren din, hadde "gjort narr av" at du har litt ekstra på magen etter å ha fått barn?
Jeg vet nemlig ikke helt om jeg skal syns det er morsomt når han tuller med sånn. Han sier det jo ikke får å såre, men er ikke så kult at han påpeker at jeg har litt ekstra på magen heller. Men lurer på om jeg er for hårsår når jeg ikke syns det er noe morro at sånne ting blir tullet med.
(han er ikke far til barna mine, og vi er ikke kjærester enda)
ikke quote.

Da sier du bare rett og slett i fra at sånt liker du ikke at blir tulla med, på en fin måte...
Mest sansynlig mente han ikke å være slem, og han kan ikke lukte at du ikke liker det heller...

Når det ikke er barnefaren og dere ikke er ordentlig sammen hadde jeg blitt skikkelig satt ut! Hadde det vært samboeren min hadde jeg blitt skikkelig forbanna:P Er jo klar over det selv, ingen andre trenger å fortelle meg det! Har jo fått barn;)

Tilogmed jeg forstår at det ikke er kult at man tuller med sånt.. Og jeg har et lite fungerende filter når det gjelder hva man kan og ikke kan tulle med. Så, NEI, du er ikke hårsår.

Det var sånn eksen min holdt på,bortsett fra at det var rumpa han lot det gå utover.I begynnelsen gjorde det meg ikke noe,men etter hvert syntes jeg ikke det var like hyggelig lenger selv om han mente det som en spøk....

Det kommer an på om det faktisk var snakk om "litt ekstra på magen", eller om det var snakk om noen skikkelig saftige valker á la mange kilo. Førstnevnte skulle jeg klart å ta med et smil siden det ikke ville være det verste (for meg) å bli kvitt, men hvis jeg hadde mye jeg ville gå ned så ville det sikkert vært mer sårt.

Jeg synes det er totalt unødvendig å nevne noe som helst om ekstra kilo/ magefett, og jeg synes det sier endel om personligheten hans og hans egen usikkerhet når han "kødder" om sånne ting.

Hadde det vært sambo, hadde jeg sagt- jeg har fått barn, hva er din unnskyldning?

Hadde det vært en ny fyr jeg bare datet, hadde jeg slitt litt med å tro om han køddet eller ikke. Tror egentlig han hadde fått noen minus av meg, for jeg synes det blir feil å kødde med sånne ting når man er i bli-kjent-fasen.

Hadde det vært kjæresten min så hadde jeg vel ikke brydd meg noe særlig..
Hadde det vært en jeg ikke var kjæreste med ennå så tror jeg at jeg hadde blitt jæævla fornærma og droppa han!:-p

Gollemor skrev:
Hadde det vært sambo, hadde jeg sagt- jeg har fått barn, hva er din unnskyldning?

Hadde det vært en ny fyr jeg bare datet, hadde jeg slitt litt med å tro om han køddet eller ikke. Tror egentlig han hadde fått noen minus av meg, for jeg synes det blir feil å kødde med sånne ting når man er i bli-kjent-fasen.

Denne signerer jeg!! Dessuten har jeg en følelse av at det ikke blir det eneste han kommer til å "spøke" med etterhvert! For meg virker han som en type som alltid vil se etter noe å peke fingeren på...

Det virker som om dette plager deg og da er det ikke greit uansett hva andre mener! Syns ikke du er for hårsår, jeg hadde reagert veldig på det selv!

Skytten84 skrev:
Når det ikke er barnefaren og dere ikke er ordentlig sammen hadde jeg blitt skikkelig satt ut! Hadde det vært samboeren min hadde jeg blitt skikkelig forbanna:P Er jo klar over det selv, ingen andre trenger å fortelle meg det! Har jo fått barn;)

Sign!

Back
Topp