Hvordan hadde Du reagert ?

Krristy

Gift med forumet
Hvis du måtte avlyse en konsert med en av yndlingsartistene dine pga mannen din hadde lovet foreldrene dine å hente dei på flyplassen samme kveld! (ingen mulighet for b vakt)
Men så får han en tlf fra en kamerat noen dager før og avtaler å gå ut å spise og drikke med han den SAMME kvelden konserten er og den samme kveld han skulle hente foreldrene dine!
Og du måtte ringe foreldrene dine selv som var i utlandet for å si at mannen ikkje kunne hente dei allikavel!

Så istedenfor at han gjekk ut å spiste og drakk med kompisen så stakk kompisen og han ut på fyllefest og drar på DEN KONSERTEN du måtte avlyse pga han. (og han er ikkje så stor fan)

Hvordan hadde du reagert ?

Jeg hadde KLIKKA og blitt KJEMPE sur og skuffet og lei meg!

Hadde blitt sur, og veldig veldig skuffa[:-]

då hadde eg blitt forbanna [:@]

Godt eg ikkje er alene!
Kan sei eg er gretten idag [:'(]

hadde blitt litt surja.han kunne jo ofra den kvelden med deg siden det ikke ble konsert.

Hadde spurt hva i faen han tenkte med, og om han ikke unnet meg noe... og vært driiiiiitsur

ORIGINAL: Krristy

Godt eg ikkje er alene!

Håper virkelig du lar han gjennomgå!!! jeg hadde vekket han og laget et helvette[:-] dårlig gjort av mannen din!

Det hadde ikke min gjort, for det der er rett og slett ikke noe jeg aksepterer [:-]

Da hadde jeg kaldt han for en forbanna egoistisk drittsekk og vært furten leeenge!![:D]
Og han skulle jobba for å gjort den god igjen!

Jeg hadde nok slått ham med en stekepanne. Helt seriøst.

ORIGINAL: Pontus

ORIGINAL: Krristy

Godt eg ikkje er alene!

Håper virkelig du lar han gjennomgå!!! jeg hadde vekket han og laget et helvette[:-] dårlig gjort av mannen din!

Han ligger fyllesjuk på golvet å ser ronja med hu eldsta nå så han fekk ikkje mange timer søvn [8D]
Men har fremdeles ikkje sett noe til frokosten han lovet meg [:'(]
Han forstår ikkje engong hvorfor eg ble så sur pga det [:'(] Mannfolk!!

Hahaha !! Serriøst ?? Jeg hadde KLIKKA !!
"Fornøyelsesparken" hadde vært stengt i ubegrensa tid !!
Gudd, jeg hadde blitt så sinna !!

ORIGINAL: Nibbe

då hadde eg blitt forbanna [:@]

for å si det på den milde måten[>:]

Han hadde glatt fått sovet på sofaen en uke, uten så mye som et jævla ord fra meg.. Å jeg skulle sørga for at han fikk så dårlig samvittighet at han KRØP for å gjøre det godt igjen..

Men det hadde aldri vært et dilemma her, har heldigvis en mann med litt mer vett mellom ørene enn som så [;)]

Vet ikke for det hadde aldri skjedd her...Glad mannen har litt mer vett....

ORIGINAL: Nawroz

Hadde spurt hva i faen han tenkte med, og om han ikke unnet meg noe... og vært driiiiiitsur

ohhh jess... samme her... skikkelig dårlig gjort[:@]

JEg hadde blitt ufattelig forbanna og syns at mannen var utrolig egoistisk!
Jeg hadde ikke snakka til han på flere dager utover det høyst nødvendige og han hadde heller ikke "fått seg noe" på evigheter......

Back
Topp