Hvordan hadde du reagert?

vind

Glad i forumet
Sønnen min går i barnehage to dager i uka. Han har vogn der til å sove i.
En dag han ikke var i barnehagen, men jeg skulle hente storesøster på SFO som holder til i samme bygg som barnehagen så så jeg at vogna til lille gutt sto ute og at det lå ett barn i den å sov.Har sett det flere gamger etterpå også.
Ble litt iritert, men har ikke sagt noe til personalet da. trodde alle barna som er så små at dom sover i løpet av dagen hadde med seg egne vogner.
Er kanskje vanlig at de gjør det sånn?

ble visst litt langt dette..

I barnehagen jeg jobber i så hender vi at vi låner vognen til noen av de andre barna,hvis noen ikke har vogn og er trøtte..
Men syntes ikke det er noe kjekt egentlig..

Jeg kommer ikke til å tillate at de bruker vognen til Noah når han begynner i barnehagen..

Så jeg syntes du kan si i fra at de ikke skal bruke den eller ta den med hjem når han ikke er i barnehagen..

Synes det virker litt rart, de kunne vertfall ha spurt deg om det var greit..

I mange barnehager er det noen som sover i vogn og noen som sover inne. Kanskje de har sett sitt snitt til å bruke din vogn til ett barn som egentlig sover inne?
Eg hadde nok sagt i fra, at eg ser helst at min vogn ikke blir brukt til andre barn enn mitt eget. De vasker ikke akkurat posen osv som ligger oppi vognen etter hvert bruk.

Syns det er frekt, men det er ikke det at det er så farlig med vogna, for den er jo ikke ny, men syns det er litt ekkelt at noen andre ligger oppi der min sønn skal ligge. Hadde jo ikke likt at noen andre hadde ligget i min seng uten å bytte laken å dyne trekk, er å sette det litt på spissen kanskje, mulig det er jeg som er litt "rar" ?

Back
Topp