hvordan hadde du reagert

lille assa 75

Forumet er livet
da jeg gikk på folkehøyskole hadde vi karneval....jeg kledde meg ut som gjeter og hadde to lam...disse to lammene var faktisk de to på skolen som satt i rullestol...jepp de var lam i beina....

både jeg og de to syntes det var morsomt og hadde det kjempe gøy....men enkelte elever syntes det ikke var gøy..."for stakkars de i rullestolen...å bli gjort narr av slik"....må si at det var min ide, men jeg hadde aldri gjort det om en av de som satt i rullestol hadde blitt fornærmet, men begge var jo skikkelig gira og syntes det var noe av det beste de noen gang hadde kledd seg ut som...

Jeg syns det var utrolig morsomt![:D]
De var jo bare lamme, ikke noe galt med hjernen deres, så de visste jo hva de var med på! Hadde du kledd deg ut som grønnsakshandler og tatt med deg noen som var hjernedød utkledd som gulrot, hadde det vært en annen sak liksom..

he he, genialt kostyme!![:D]

folk i rullestol har vel humor/ selvironi de også!!

vet om ei som har proteseben, og på russekortet hennes sto det at hun aldri kom inn på disco fordi hun hadde falskt leg...     [:D][:D]

Så lenge de i rullestol syns det var morsomt så ser jeg ikke noe problem i det. Det er jo de som i så fall skulle blitt fornærmet over slike påfunn..

ORIGINAL: Refrate

ORIGINAL: lille_blomst

men for å være ærlig så hadde jeg aldri fått meg til å foreslå noe sånt selv, med frykt for å fornærme de i rullestolen liksom.

det er jeg også enig i, men det er annen historie [:D]

jo da var litt i tvil, men jeg var veldig god venninne med hun ene, og viste at hun hadde denne typen humor...(hun klagte ofte på at hun ikke likte folk som ikke lot henne være når det gjalt hennes selvirroni) det var hun som tok det opp med hun andre og fikk henne med...jeg hadde ikke spurt hun andre for jeg kjente henne ikke så godt.....

ORIGINAL: Mamman til Freja

Jeg digger humoren din!!

Og mener som flere her at det er helt ok når de to i rullestolen var med på det. De hadde tydligvis en god porsjon selvironi-det er gull!

sign

Back
Topp