hvordan hadde du reagert?

Dersom det var en liten skvett i en kopp fordi at barnet mitt ville smake så hadde jeg ikke reagert. Men hadde det skjedd ofte/blitt gjort til en vane hadde jeg ikke likt det. Hadde og reagert litt dersom det var mer enn en skvett i koppen. Trenger ikke mye for at barn skal få kjenne smaken.

Tror egentlig ikke jeg hadde brydd meg om at han fikk smake..

ORIGINAL: *Tammis*

Blitt rimelig forbanna ja.
Men det blir jeg også når jeg hører at ungene har fått corn fleks av andre barn i brnehagen.

Really???

Åhj, jeg hadde først blitt veldig satt ut, også ENORMT sinna!!!!

ORIGINAL: *RegniEsil*

ORIGINAL: Kaloo

Hadde nok ikke likt at det gjentok seg,men å smake littegrann kaffe ser jeg ikke problemet med!
Det er normalt at barn vil smake på ting!

(Og så hadde jeg veldig gjerne satt pris på om de ansatte hadde fortalt meg at barnet fikk smake på kaffe,slik at jeg da hadde hatt en mulighet til å si hva jeg syntes var greit og ikke!)[;)]

[:)]

skal sier at denne kollegaen er 19 år, og vikar, og har også vært en del andre episoder, uten å gå mer inn på det, (ikke noe alvorlige greier, men nok til at jeg tenker mitt) og nei, var ikke bare en skvett for å smake, vill påstå det var over et halvt melkeglass. Har gått til styrer vedrørende de andre episodene, og er litt redd for å virke ekstremt pirkete mot denne kollegaen, men har bestemt meg for å gå til styrer i morgen!

Hadde ikke satt noe pris på det, men hadde nok bare sagt ifra at hun ikke skulle ha og tatt det rimelig med ro. Hører om så mye værre ting så. Kommer veldig an på alder på barnet da[8D]

Begge mine får smake litt kaffe av og til, så jeg hadde ikke brydd meg.

(hadde vært annerledes dersom de hadde fått et svært krus, liksom)

Hvorfor er det krise? Ser det er mange her som hadde reagert veldig på det om barnet hadde fått kaffe, guttungen her raider kaffebordet etter kaffebesøk og drikker opp skvettene. Jeg må virkelig si at det er MYE annet jeg bekymrer meg over i fht til hva som kan hende ungen enn at han får i seg en slurk eller to med kaffe. Men det er nå meg [:)][8|]

Back
Topp