hvordan hadde du reagert?

Ønskerbaby

September 2013<3
Jeg jobber i bhg, og i dag ga en av mine kollegaer kaffe til ett av barna på fem år, hvordan hadde du reagert om det var ditt barn?
(han fikk en liiiten kopp, og vill preisere at det var IKKE meg som ga barnet det)

Jeg reagerte skikkelig, for jeg syns ikke barn skal ha koffein, hvertfall ikke gidd av en som ikke er forelder!

Hadde ikke satt pris på det om det var mitt barn

Jeg er enig med deg. Man skal ikke gi kaffe til barn. I hvert fall ikke uten at foreldrene vet om det og godkjenner det.

Jeg hadde blitt sur hvis det hadde hendt med min datter.

jeg forventer at de som jobber i barnehagen er så oppegående at de ikke gir sønnen vår kaffe!! Jeg hadde blitt irritert, og gitt beskjed om at det aldri burde skje igjen!!

hadde ikke blitt sur for det viss det var 5 åring som fikk smake. Hadde ganske blitt litt irritert viss det var 2 åringen som fikk smake[8D]
Men hadde ikke likt dte viss det var hver dag.[;)]

helt enig med dere.. Men syns dere jeg bør si noe til vår leder? Det er ikke første gangen det skjer... Jeg sa til kollegaen min, at ingen barn skal ha i seg kaffe, men h*n bare lo det vekk[8|]

ORIGINAL: DramaQueen

Jeg hadde blitt sur. 

Jeg har henta gutten min i barnehagen, og det har stinket kaffe av han. Han elsker kaffe, så han har rett og slett forsynt seg selv... Gjør det samme her hjemme også, hvis han får mulighet til det, men han sjekker alltid om den er varm først[8D] Han er 20 mnd forresten

MEN vi gir han ikke kaffe, og heller ikke de i barnehagen. En liten slurp hist og hær gjør ikke noe skade, men kjenner en gutt som MÅTTE ha en kopp kaffe før han gikk på skolen, og da gikk han i 4-5 klasse på barneskolen. Moren prøvde å gjemme kaffien før hun kjørte på jobb, men da ble han rett og slett hysterisk[&:] Da går det over alle støvleskaft rett og slett.

ORIGINAL: Kaloo

Hadde nok ikke likt at det gjentok seg,men å smake littegrann kaffe ser jeg ikke problemet med!
Det er normalt at barn vil smake på ting!

(Og så hadde jeg veldig gjerne satt pris på om de ansatte hadde fortalt meg at barnet fikk smake på kaffe,slik at jeg da hadde hatt en mulighet til å si hva jeg syntes var greit og ikke!)[;)]

Sign [:)]

ORIGINAL: *Bestevennen*

uhmmm... litt kaffi i en kopp??? hadde ikke brydd meg nevneverdig nei[;)]

ORIGINAL: turtles

jeg forventer at de som jobber i barnehagen er så oppegående at de ikke gir sønnen vår kaffe!! Jeg hadde blitt irritert, og gitt beskjed om at det aldri burde skje igjen!!

p???

signerer denne[;)]

ORIGINAL: *sdh*

ORIGINAL: Kaloo

Hadde nok ikke likt at det gjentok seg,men å smake littegrann kaffe ser jeg ikke problemet med!
Det er normalt at barn vil smake på ting!

(Og så hadde jeg veldig gjerne satt pris på om de ansatte hadde fortalt meg at barnet fikk smake på kaffe,slik at jeg da hadde hatt en mulighet til å si hva jeg syntes var greit og ikke!)[;)]

Hadde blitt dritsur[8|]
Min gutt får ikke cola eller annet med koffein i heller[8|]

ungen min drikker kaffe,har hun gjort lenge[:-][:-] hun er 3[8D]
altså,er mer melk med en kaffedråpe i da[;)] og ikke hver dag selvfølgelig[:D]

ORIGINAL: Rugebolla

ORIGINAL: Hmathilde

helt enig med dere.. Men syns dere jeg bør si noe til vår leder? Det er ikke første gangen det skjer... Jeg sa til kollegaen min, at ingen barn skal ha i seg kaffe, men h*n bare lo det vekk[8|]

da sier du ifra!

Sign.. slik skal det jo ikke være... hadde reagert jeg også, særlig når denne personen har den instillingen!

Koffein er ikke noe for barn nei, mine barn får verken cola eller kaffe...
(jeg hørtes veldig streng ut, de har seff fått smake. Men syns det er opp til foreldrene å bestemme.)

Back
Topp