Hvordan hadde dere tolket denne?

forvirretmor

Gift med forumet
Jeg er litt redd vi ikke er ute etter det samme, og jeg frykter at du kan komme til å såre meg. Forsvaret mitt som slår til litt her... Jeg skjønner jo allerede nå at jeg kan komme til å bry meg veldig mye om deg, og jeg tar ikke sjansen når det ikke er gjensidig... Føre var er det vel noe som heter;)

Han tror ikke du er like "med på leken" som han er. Han vil være seriøs, men vet ikke om du er helt der ennå. Han ønsker en bekreftelse.

Tror jeg da.

Enig med burugla. Han håper vel på en fremtid, og har behov for bekreftelse emoticon

AnaBanana skrev:
Enig med burugla. Han håper vel på en fremtid, og har behov for bekreftelse emoticon

Helt enig :)

Tusen takk for svar:)

Nå har jeg ikke vært pålogget siden endringene av forumet, men logget inn kun for å svare deg. Signerer de over her, han trenger å få vite at/om du bryr deg like mye som han gjør. Det virker som han er redd for at du ikke er like glad i han som han er i deg. Og forresten: gratulerer med ny flamme!!! Det fortjener du snuppa :)

Signerer di andre her.

Høres ut som om han tror du leker litt med han og ikke tar ting så alt for seriøst,mens han er klar for noe seriøst med DEG

Back
Topp