Imsofly
Forumet er livet
cleo_84 skrev:
hønepønemor skrev:
Skjønte ikke helt.. Gutten din er bestevenn med to gutter, og så har en venn av disse to bursdag?Happygirl84 skrev:
Er vel ikke dermed sagt at DIN gutt må bli bedt om de ikke er spes venner?
Er de samme årskull? Samme avd? Er alle guttene bedt utenom din, eller bare disse to?
Syns du det var så vanskelig å forstå....da kan jeg forklare nærmere......
Gutten min og bestetjommiene går på samme avdelig, han som har bursdag GIKK på samme avdelig som dem i alle år, unntatt siste året dems i barnehagen, de er 6 år alle sammen. Han har andre han pleier å være med fra sin avdeling samme når han gikk på samme avdeling som min sønn og de,men alle leker jo med alle som regel i barnehagen dems ihvertfall, men de har jo, som de fleste vet, enkelte de leker mer med..... derfor syns jeg at det var litt merkelig at bestekompisene til min sønn ble invitert og ikke han.....
Så det du egentlig reagerer på, er at en gutt fra en annen avdeling har invitert bestisene til sønnen din, men ikke ham? Hmm... Er det mange andre fra årskullet på hans avdeling som er invitert? Hvis ikke, så ville jeg ikke reagert. Men hvis han er den eneste fra sin avdeling av guttene, årskullet, som ikke er invitert, ville jeg nok ringt mamman.