Hvordan hadde dere reagert?

Cullen

Glad i forumet
Hvis dere hadde blitt invitert på fb til et privat loppemarket hjemme hos noen? Som et slags garsjesalg liksom?
Hadde dere møtt opp på jakt etter "skatter" eller hadde dere tenkt uffameg så teit...?

Jeg hadde nok synes det var litt teit. 

hadde tenkt "uffameg så teit" [8D]

Jeg tenker at man skal ha veldig, veldig mange ting å selge for å invitere til loppemarked. Og har folk veldig, veldig mange ting som skal selges hjemme hos seg selv egentlig? skeptisk...! man heller leke butikk på finn.no [:D]

Jeg hadde reist med en gang! Men så elsker jeg sånne ting også da! [:D]

Jeg synes sånt er litt gøy, så jeg hadde nok vurdert å kommet! Må jo ikke kjøpe noe heller liksom [8|]

Jeg hadde nok dratt tenker jeg... Der første jeg hadde tenkt var nok at disse sikkert trenger litt penger, så jeg hadde reist, og symbolsk kjøpt en liten ting om jeg hadde råd til det...

jeg ble litt overrasket.. hehe..
Det står hun har en bod som må tømmes og orker ikke selge på finn. [;)]

ORIGINAL: MaLu

hadde tenkt "uffameg så teit" [8D]

Jeg tenker at man skal ha veldig, veldig mange ting å selge for å invitere til loppemarked. Og har folk veldig, veldig mange ting som skal selges hjemme hos seg selv egentlig? skeptisk...! man heller leke butikk på finn.no [:D]

Sign.

ORIGINAL: Fuglen

Jeg hadde kommet! [:)][:)]

Jeg hadde kommet om jeg hadde hatt mulighet, bare for å se om det var noe av interesse. Man trenger jo ikke kjøpe noe[;)]

Jeg hadde kommet!! LETT!!

Moren til en venninne gjorde dette, og det var stor suksess!!
Hun flyttet fra et hus på 300m2 til en leilighet på 98...
De hadde litt å selge kan man si..

Og de hadde bodd der i en 20 år, da samles det opp MYYYEE "kjekt å ha" som gjerne er i good stand :D

ORIGINAL: Lucmam

Jeg hadde kommet om jeg hadde hatt mulighet, bare for å se om det var noe av interesse. Man trenger jo ikke kjøpe noe[;)]

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: Fuglen

Jeg hadde kommet! [:)][:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Jeg synes sånt er litt gøy, så jeg hadde nok vurdert å kommet! Må jo ikke kjøpe noe heller liksom [8|]

Back
Topp