Hvordan hadde dere reagert....

tingeling1

Forumet er livet
....om ped.leder i bhg sa at barnet ditt var en "elsk-og-hat-unge"...?

Veldig veldig usikker... 

Da tror jeg at jeg hadde spurt med en noget kvass stemme: Hva mener du med det?[>:]

Jøss..... sa de det?? [&:]

Hadde sikkert blitt så satt ut at jeg ikke hadde fått sagt noe der og da.. [&:]

hva mente de med det da??

tror jeg hadde fått litt sånn eehmm, javel,, *sett litt ut som ett spørsmålstegn*

Jepp, ped.leder på avdelingen til Nora sa det en dag jeg hentet Nora.....Hun fortalte først at Nora hadde vært skikkelig sutrete, og lurte på hva vi skulle gjøre med det....Og så så hun at Nora var en skikkelig "elsk-og-hat-unge". Jeg ble så paff jeg, at jeg ikke fikk sagt noe..... Må nevnes at denne ped.lederen har sagt ting før som jeg har reagert på....

øøøh.... hva mener du m det hadde jeg sagt?? hadde blitt lei meg...

ORIGINAL: Bebibooms

øøøh.... hva mener du m det hadde jeg sagt?? hadde blitt lei meg...

øh... merkelig ting å si!

skulle ha svart d samme tilbake, bare at hun er bare hat person[:-] neida... men for en grusom ting å si! Jeg velger å tro at d ikke er så mye negativt i hat delen, for man sier ikke at man hater en person... ikke misforstå nå da, men merkelig måte å formulere seg på altså!

[&:][&:][&:][&:][&:] Hun er ikke helt god sånn kommunikasjonsmessig altså[8|]... Jeg lurer på om jeg der hadde satt ned foten altså... men samtidig - så vil man ikke gjøre ting enda mer awkward enn de allerede er... Heldigvis skal Nora snart på stor avdeling da - håper de er litt mer sosialt trent der borte[8|][8D]

Hadde blitt litt lei meg tror jeg..........

Hadde nok blitt rimelig satt ut tror jeg [8|]

vet du hva hun egentlig mente med det? Var det ment mot personligheten hennes eller hvordan hun er mot andre?

ORIGINAL: TePa

vet du hva hun egentlig mente med det? Var det ment mot personligheten hennes eller hvordan hun er mot andre?

Tror det var ment mot personligheten hennes.... Greit at hun kan være litt variabel, kose og være snill det ene øyeblikket og så være rasende sint det neste øyeblikket.....men mange unger er sånn da....syns det er drøyt å nevne ordet hat....

For en forferdelig ting å si[:o][:o]
Hadde blitt dritlei meg - og så hadde jeg blitt sinna!!

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: TePa

Tror det var ment mot personligheten hennes.... Greit at hun kan være litt variabel, kose og være snill det ene øyeblikket og så være rasende sint det neste øyeblikket.....men mange unger er sånn da....syns det er drøyt å nevne ordet hat....

Det er uansett uakseptabelt å nevne ordet hat når man snakker om en unge. Det finnes nok mange andre gode måter og beskrive ett barn på som er litt mer objektivt. Hadde nok blitt ganske så sint.

Back
Topp