Hvordan hadde dere reagert

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Idag da jeg kom å hentet i bhg, så fikk jeg beskjed om at Noah hadde tegnet på magen sin med tusj..
Greit nok tenkte jeg,det går bort når vi vasker han..

Men når kvelden kom å han skulle ta kveldsstellet så nektet han å ta av seg underbuksen,å jeg sa bare at jo den skal av den oxo for du skal på do osv.
Men han nektet,men tok den noe motvillig av til slutt..

Da hadde han ikke bare tegnet på magen sin nei, hele snoppen var farget grønn,samme bak i stumpen.

Spurte han hvorfor han hadde gjort dette, fikk til svar at det var ikke han som hadde gjort det, men det er 2 jente navn kom opp..
Han sa det var han som hadde tegnet på magen sin,men disse jentene som hadde tegnete på de 2 andre stedene..

Så hvordan hadde dere reagert på dette?

Å en annen ting, det var jo FN dagen i dag, så da hadde barna laget ett bilde som vi skulle kjøpe og det syntes jeg er helt greit..

Men når jeg kom inn på avd til Enya ( hun går bare 2 dager i uken i bhg), men tenkte jeg skulle stikke innom avd hennes å kjøpe med bilde hennes oxo.
Men neida hun hadde ikke laget noe bilde for hun er jo ikk i bhg på fredager,men saken er jo at alle barna skulle lage og hun var jo i bhg igår.

Så da var det bare å snu i døra og komme hjem med bare bilde som Noah hadde laget..
Fikk bare beskjed om at den ansatte kunne lage for Enya til mandag,så kunne vi kjøpe det til tirsdag når hun kom i bhg..

Hva syntes dere om dette???

Barn finner på så mye tull, i den alderen[8D] Så det eneste eg hadde gjort, var å fortelle bhg hva barna har gjort(ikkje nevne navn), og at det er litt lurt å følge med frem over, så det ikkje skjer igjen[:)]

Det med bilde til enya, hadde eg sagt at det kunne bare være, når ting skulle være så firkantet! Selvfølgelig burde hun igså få malt bilde, sammen med di andre barna!

Angående tusjingen tror jeg jeg hadde ledd godt og tatt et bilde av det[8D] Evt. nevnt det for barnehagen på mandag, og bedt de følge litt med på det trekløveret (i en positiv tone).

Med bilde tenker jeg at i en travel hverdag er det vanskelig å huske på alt. Kanskje var det et helt annet program i barnehagen igår, som hun ikke hadde fått være med på hvis hun skulle lage bilde. Trist å være den eneste som må lage bilde om alle de andre baker boller eller er i gymsalen[;)]

ORIGINAL: mamma til leah

Barn finner på så mye tull, i den alderen[8D] Så det eneste eg hadde gjort, var å fortelle bhg hva barna har gjort(ikkje nevne navn), og at det er litt lurt å følge med frem over, så det ikkje skjer igjen[:)]

Det med bilde til enya, hadde eg sagt at det kunne bare være, når ting skulle være så firkantet! Selvfølgelig burde hun igså få malt bilde, sammen med di andre barna!

Det med bilde er mest irriterende egentlig, for de skulle drive med dette hele uka og når hun kom i bhg på tirsdag så drev de å malte, kunne ikke hun gjort ferdig bilde da???

Ang tegningen på Noah så ser jeg egentlig ikke noe morsomt i det, for jeg fikk det ikke bort.
Å det at andre barn skal skal drive å tegne han i rompa og på snoppen syntes jeg faktisk er ganske så drøyt..

Kjente at jeg ble ganske sint når jeg oppdaget det..

Jeg ville nok ledd litt ang den tusjingen. men ville tatt det opp i barnehagen, for i min mening burde det aldri gått så langt..de burde kunne stoppet det..

Ang de bildene ville jeg blitt skuffet jeg, for alle barna skal jo ha lagd noe..sånn var det ihvertfall her, og tegningen var ikke satt til en spesiell dag..

jeg er nok av en annen oppfating enn de andre her, for jeg hadde ikke ledd, tatt bilde eller tenkt det er slikt som skjer. Jeg hadde faktisk blitt sur om noen hadde vært å tegnet Linus på tissen og i rompa[>:] Måtte spørre sambo (som jobber i bhg) hva han syns, og han var enig med meg.

ORIGINAL: Tøsa

Hvilket bilde er det snakk om da?
Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, var det noe spesielt?

Ang den tusjinga, så synes jeg det er litt rart at de lar det gå så langt... [8|]
Hadde nok ledd litt av det og, men mener de ansatte skal gripe inn litt før.

Det er snakk om bilde som skulle selges i forbindelse med FN dagen

ORIGINAL: SistemannIMagen

jeg er nok av en annen oppfating enn de andre her, for jeg hadde ikke ledd, tatt bilde eller tenkt det er slikt som skjer. Jeg hadde faktisk blitt sur om noen hadde vært å tegnet Linus på tissen og i rompa[>:] Måtte spørre sambo (som jobber i bhg) hva han syns, og han var enig med meg.

Bra det ikke bare er meg som ikke ser humoren idag..
Kjente jeg ble ganske sint og oppgitt..

Godt det snart er foreldre samtale.

Det er jo ofte sånn at man har program i barnehagen, men skjønner du syntes det var litt trist med bildet til datteren. Men er dessverre bare sånn noen ganger...

Det med den tegninga var litt festlig, men synd du ikke får det bort.
Vi har ikke tusj i barnehagen, annet enn sprittusj til sove-tavlene og info-tavlene. Jeg kan godt se for meg et par av de storebarns gjengene snike seg inn på do og tusje hverandre litt, selvom det selvfølgelig ikke skal skje. Men det er så fort gjort! Du får ta det opp i barnehagen, så kan de følge litt ekstra godt med. Nå vet jo ikke jeg hvor stor sønnen din er, men det er jo ofte slikt unger i den alderen kan finne på...
Men som sagt, så burde det jo kanskje ikke være så mye tusj tilgjengelig, barna får jo egetlig kun tegne med blyant i barnehagen vår og helst på ark, men jammen tegner de ikke på vegger osv av og til.
Jeg tror kanskje jeg hadde sagt til barnehagen hvem som hadde gjort det, hvis barna er store nok vet de sikkert at slikt ikke er greit og da bør kanskje bhg ta en liten prat med barna....

Ang bildet hadde jeg sagt at det kunne være det samme. Dårlig gjort overfor jenta da, som ikke fikk lage.

Når det gjelder "kroppsmalingen" hadde jeg blitt sint og helt klart tatt det opp med de ansatte som skal passe på barna. Det er virkelig ikke greit at noen bruker tusj i rompa og på tissen til andre barn. Stakkars gutt, ikke sikkert at han synes det var greit da de gjorde det på han heller? Ikke akkurat hygienisk heller..

Jeg jobber i bhg og hadde ikke ledd av det med den tusjen, jeg hadde sagt fra til personalet og nevnt navn... Slikt må følges med, disse jentene kan finne på mye rart hvis ikke...

Og det med bildet er noe av det dummeste. Vi passer alltid på at ALLE får laget et bilde... Rart opplegg syntes jeg, hadde sagt noe på det også jeg. Sikkert ikke bare du som syntes det var dumt...

Tror jeg hadde blitt mektig irritert for begge deler! Kan virke som om de ansatte ikke følger med barna når det gjelder den tusjingen, og det bildet kunne vel jenta ha fått malt en av dagene hun var der, om det var slik at det var et ukesprosjekt.

ORIGINAL: SofieHenriette

Tror jeg hadde blitt mektig irritert for begge deler! Kan virke som om de ansatte ikke følger med barna når det gjelder den tusjingen, og det bildet kunne vel jenta ha fått malt en av dagene hun var der, om det var slik at det var et ukesprosjekt.

JA jeg mener oxo hun kunne få laget det bilde en av de dagene hun var i bhg, for det var ett ukes prosjekt.

Åja jeg ble ganske så irritert når jeg så hvor mye det var av denne tusjinga på kroppen hans..
Om det bare hadde vært på magen så hadde jeg ikke reagert på den måten, men når det går utover andre kroppsdeler så
kjenner jeg at jeg bare er ganske så irritert og sint..

Det med bildet hadde ikke jeg tenkt så veldig mye på. Regner med det er vanskelig for de i barnehagen å passe på at alle barna får vært med på alt når de ikke er der hele tiden. Jeg er lærer, og jeg synes i hvert fall det er et svare strev å passe på at barn med mye fravær får med seg alt de skal. Noen ganger klarer jeg det bare ikke....

MEN det med tegning på rumpe og tiss, hadde jeg varslet om. Jeg hadde vel ikke syntes det hadde vært noen krise, men det er jo fint at de i barnehagen er obs, slik at de kan forhindre at det skjer igjen. Synes barn skal få hjelp til å sette grenser for slikt.

Selvom barn i den alderen finner på mye rart,så syntes jeg ikke at tusjing i rompa og på snoppen er moro...ser ikke humoren liksom.
Hadde vært annerledes om gutten din hadde vist det frem selv med engang og smilt litt å sånn.
men den reaksjonen at han protesterte litt å sånn,viser jo bare at at ikke syntes noe om det her..

Hvor var de ansatte sier jeg bare....

jeg hadde IKKE akseptert at barnet mitt kom hjem med tusjet tiss og rumpe.. forsåvidt er magen å rimelig drøy!

Kan forstå at det blir tusjflekker på klær og fingre og tom kansje kinn/panne..

Min tanke : HVOR I HULESTE ER BHG ANSATTE NÅR ET BARN KAN KLE AV SEG BÅDE OVENPÅ OG NEDENTIL Å BLI TUSJET  PÅ MAGE, TISS Å I ROMPA??  [8|]

Amalie kom for sent til å få tegna bilde i bhg endag og da sa jeg at vi kunne tegne hjemme å ta med til bhg, men da sa de i bhg at neineinei, det skulle hun såklart gjøre i bhg som alle andre hun også [:)]

Og det med tusj på kroppen tror jeg ikke at jeg hadde likt så veldig godt da jenta mi har ømfintlig hud, så ville helt klart nevnt det til bhg at det kanskje var drøyt. Enig med de andre her, hvor er de ansatte hvis det får gå så langt [8|]

Back
Topp