Hvordan hadde dere reagert??

Emmely og mamma.

Elsker forumet
Sist Tirsdag hentet samboeren Em i barnehagen og hun var vått gjennom alle klærne og is kald på huden + at hun hadde gjort på seg uten og få ny bleie. 

Denne tirsdagen når han hentet henne, gråt hun med en gang hun så han og va ikke seg selv hadde tydeligt vondt.
Hun hadde basja på seg igjen sikkert mens de var ute, men hun har godt så lenge med dette at hun er blitt så sår at hun får vondt når hun sitter hun sliter med og sove prøver liksom og legge en hånd under rumpa sån at hun slipper og lige på den. Får helt vondt av lille jenta mi[&o] Som nesten aldrig har vert sår før.

Er jeg hysterisk som blir lei, sur og sint for dette???

ORIGINAL: alruto

Du er ikke hysterisk!Jeg hadde blitt rimelig sur og tatt det opp med de. På samme måte som i bumpien sin tråd[:o]Av og til synes jeg synd på ungene som må gå i bhg[&o]

Off når jeg sitter her med alle disse gravidhormonene,  har jeg bare lyst å slutte og jobbe og ha Emmely hjemme gi henne rene bleier og tøre klær når hun trenger de.
I dag synest jeg kjempe synd på ungene som må gå i barnehage[:'(]

ORIGINAL: alruto

Huff,mente ikke å gjøre deg enda mer oppskaket[:o][:o][:o]Jeg ser på sunniva også,kloremerker i ansiktet og bitemerker på armen,og jeg får såå dårlig samvittighet for at jeg sender henne avgårde..men de koser seg jo mest da[:)]Og sånn som disse episodene med dere,jeg kan tenke meg at om dere tar det opp med personalet så vil dere se forandring veldig snart[:)]

Lykke til!*og stor klem til hormonmamma*

Jeg vet jo at hun stor koser seg med de andre ungene, hun smiler somregel fra øre til øre med en gang  en snakker om barnehagen[:D] Så hun har de nok ikke vondt der...
Blir spennende og se om de blir forandringer på de etter jeg har snakket med dem i morgen..

JEg tenker at det er spessielt at dette er to tirsdager... går hun bare på tirsdager? eller er det en spessiells om har seinvakt da? UAnsett ville jeg gitt beskjed om at dette ikke går. De må skjekke bleien klokken tre også.
I barnehagen vår skifter de bleie 11 og 14. frøet har derfor funnet ut at å bæsje etter kl 14 er utmerket, for da har han jo tørr bleie å bæsje i. dermed er han kommet hjem med bæsj i rompa flere dager. jeg har sagt i fra og de ble kjempe fortvilet for at dette hadde skjedd. så nå sjekker de han klokken tre også. Vi betaler faktisk fot en tjeneste. og de som jobber der får lønn for den jobben de gjør(eller ikke gjør...) så man har rett og plikt til å si i fra. Synes jeg:)

ORIGINAL: litefrø

JEg tenker at det er spessielt at dette er to tirsdager... går hun bare på tirsdager? eller er det en spessiells om har seinvakt da? UAnsett ville jeg gitt beskjed om at dette ikke går. De må skjekke bleien klokken tre også.
I barnehagen vår skifter de bleie 11 og 14. frøet har derfor funnet ut at å bæsje etter kl 14 er utmerket, for da har han jo tørr bleie å bæsje i. dermed er han kommet hjem med bæsj i rompa flere dager. jeg har sagt i fra og de ble kjempe fortvilet for at dette hadde skjedd. så nå sjekker de han klokken tre også. Vi betaler faktisk fot en tjeneste. og de som jobber der får lønn for den jobben de gjør(eller ikke gjør...) så man har rett og plikt til å si i fra. Synes jeg:)

Er nok bare tilfeldigt at de er to tirsdager, men er jo samme dama som har hat senvakt begge gangene men jeg vet jo ikke om de andre hadde bytta på henne eller hva de hadde gjort...

Skal snakke med dem i morgen, er godt og høre at de er andre som har hat same probleme. Og de er sant som du sier de får faktiskt lønn for og gå på jobb og vi betaler for de[;)]

Jeg hadde sagt ifra til bhg neste dag, hva som hadde skjedd og at de burde kanskje sjekke henne litt oftere [:o]
Hadde aldri i livet funnet meg i det! Å være sår i rumpa og fly ute våt er ikke bra [:-]

Fy fader, assa!
Jeg syns det er provoserende jeg!
Jeg skjønner jo at de har mange å se etter, men ærlig talt - de må jo følge med litt.
De gangene Melia har gjort på seg får jeg ihvertfall beskjed da.

Hvor mange er det i barnehagen der hun går?

ORIGINAL: BarnIDesember

Fy fader, assa!
Jeg syns det er provoserende jeg!
Jeg skjønner jo at de har mange å se etter, men ærlig talt - de må jo følge med litt.
De gangene Melia har gjort på seg får jeg ihvertfall beskjed da.

Hvor mange er det i barnehagen der hun går?

De er 12 unger på avdelingen hennes. Å 4 voksne som jobber, men på etttermiddagen er de mindre ansatte.
Jeg sa i fra i dag og håper at de tar de til seg.. Virket hvertfall sån når jeg sa de. Og i dag hadde de smørt henne godt og hun hadde så våt bleie som hun pleier og ha når vi henter henne...

forstår godt at du reagerer og det er helt naturlig som mor [:)]
hvis det er noe så prøver jeg å sier i fra på en fin måte...[:)]

kjenner jeg glad lisja ikke går i barnehage enno jeg, og at det er jeg som er hjemme med henne og kan følge med henne :)
hadde blitt veldig sint jeg - slike ting skal ikke skje - ungene skal bli sett til om de har gjort fra seg.
og jeg hadde tatt det opp med barnehagen

Back
Topp