Hvordan hadde DERE reagert på utroskap?

LilleBall

Forumet er livet
Ja.. hvordan hadde dere reagert vis sambo hadde fortalt dere han var utro? [8|]

JEG hadde grisbanka han rett og slett og bedt han komme seg til helvete ut! Har nulltoleranse for slike ting.  så om en jeg stoler mest på, har barn med og elsker så masse hadde sveket meg, ja da hadde jeg kasta han rett ut for ett sånt svik stikker så utolig dypt!

Kall meg kynisk, kall meg kald.. Men så sterkt er jeg imot utroskap. Vis man føler for og være sammen med andre, ja da burde man strengt tatt slå opp med sin daværende sambo/kjæreste [;)]

Jeg hadde blitt knust og kunne ikke fortsatt mitt liv sammen med han.. Da hadde han vært en helt annen person enn det jeg trodde, og jeg vet at jeg ikke kunne levd med det.

Veeel, jeg hadde nok blitt såra først, veldig såra.
Men hvis sambo hadde vært villig til å ofre alt for å bygge opp tilliten igjen, så hadde jeg kunne gitt ham en sjangse.
For alt man vet, så kan det føre oss nærmere, og gi oss et sterkere forhold[;)]

har rett og slett ikke peiling!!!!
jeg hadde dødd innvendig...jeg tenker nå at jeg skulle vært villig til å tilgi...men aner ikke...tror aldri jeg hadde klart å stole på han igjen, hele tiden lurt på hvor han var og hva han gjorde..blir mye mer sjalu..rett og slett litt ødelagt tror jeg...så vet ikke om psyken min hadde tålt å fortsette.
men jeg HÅPER jeg hadde vært kvinne nok til å tilgi, men før det håper jeg virkelig han er mann nok (eller ikke hehe) til å IKKE være utro. Og ja! jeg ville visst det hadde han vært det...hadde ikke hat godt av å få vite, men ville visst likevel.

Får ikke håpe noen av oss her inne trenger å ta en sånn avgjørelse!!!

ORIGINAL: Puppeluppen

Veeel, jeg hadde nok blitt såra først, veldig såra.
Men hvis sambo hadde vært villig til å ofre alt for å bygge opp tilliten igjen, så hadde jeg kunne gitt ham en sjangse.
For alt man vet, så kan det føre oss nærmere, og gi oss et sterkere forhold[;)]

jeg hadde aldri greid å fått ut av hue tanken på han med ei anna dame.
hva  gjorde dem?
hvordan like hun det?
gjør han akkurat det samme med meg nå?
tenker han ofte på henne?
osvosv...

nei, er heeeelt enig med Sharon.
er som jeg skulle ha sagt det selv.!

en ting var om han var utro før ellie kom til, men nå vil jeg vil blitt dobbelt så skuffa.
siden vi er en familie, og det er ikke bare meg han ødelegger for, det er også hans egen datter...

Jeg hadde nok ikke banka han, nei.
Men vi har ikke kunne fortsette livet vårt sammen. At han faktisk tok det valget å svike meg på verst mulige måte viser at han ikke elsker meg på den måten jeg elsker han.

Og da kan vi ikke være sammen.

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Jeg hadde nok ikke banka han, nei.
Men vi har ikke kunne fortsette livet vårt sammen. At han faktisk tok det valget å svike meg på verst mulige måte viser at han ikke elsker meg på den måten jeg elsker han.

Og da kan vi ikke være sammen.

signerer denne!

Kan jo fortelle åssen jeg reagerte da skjedde med meg for noen år siden. Da fikk jeg først sjokk og satt bare å stirra på han, følte en slags sorg som om noen var død.. Så svartna det, klikka totalt gikk løs på han med alt jeg hadde, fikk meg et par på trynet sjøl. Enda mer klikkings, gikk ut fant 5 kilos slegga og gikk løs på bilen hans..
Vet ikke helt hva som hadde skjedd hadde nå værende sambo kommet å sagt det, men hadde nok blitt fullstendig knust og det hadde blitt slutt.. Om vi hadde finni sammen igjen vet jeg ikke..

Kan jo fortelle min historie da..[:-][&o]

For 1 1/2 år siden var jeg og sambo på fest. Jeg dro hjem for at jeg følte meg dårlig, var også forkjøla. Ringte han i 01.00 tia på natta og lurte på når han kom hjem, han skulle bare drikke opp øla si så kom han. Jeg sovna på sofaen hjemme og våkna opp dagen etter på i 11.00 tia, sambo hadde fortsatt ikke komt hjem !

Ringte til ei venninne av som som var på festen, hun tok ikke telefonen..Fikk melding 5 min etterpå : Jeg passer på han jeg. Fikk en skikkelig EKKEL følelse i hele kroppen !

Dro bort til hun venninna, kom til låste dører..Banka på å ringte på flere ganger. Til slutt åpna hun døra, der så jeg sambo komme ut av ett soverom, og ei jente satt på sofaen..Da VISTE jeg det, noe hadde sjedd !

Spurte sambo når vi dro der ifra om det hadde sjedd noe ! Han sa nei..Han hadde knalla på sofaen, så sa jeg : sammen med hun jenta som satt der ? Han : Nei, jeg sov på soverommet jeg..Der kom første løgnen.

Ukene gikk, prøvde å få noe utav sambo men han sa ingenting hadde sjedd. Til slutt tok jeg en hvit løyn, sa at jeg hadde hørt på bygda at han var utro...Og da fortalte han at han husker ingenting, abselutt ingenting..Men han trodde at noe hadde sjedd ! [&o]  Fikk forhørt meg både her og der, det hadde vist ikke sjedd så mye..Dem hadde dansa, hun hadde prøvd seg på han, sambo ville hjem men hun ville ha han med på narsj...

Dem hadde dratt på nasj, sambo husker ingenting..Han vet at han våkna opp sammen med henne, thats it ! Men jeg er SIKKER på at det ikke har sjedd noe, når sambo er full er han ikke kompitabel til noe..

Jeg valgte å tilgi, jeg har tilgitt men aldri glemt ! Det første året når vi krangla så kom vi alltid innpå det som hadde sjedd..Og om det er utroskap, det vet ikke jeg ! For jeg synest ikke flørting er utroskap, men dem sov i samme seng..

Det er/var grusomt ! Men det har styrket oss som par !

Før jeg opplevde det selv, så sa jeg hele tiden at finner jeg ut at sambo gjør noe slik så går han på hode og rævva ut ! Meen, det er ikke så lett.. Iallefall ikke for meg.

ORIGINAL: ~Ritamor~

JEG hadde grisbanka han rett og slett og bedt han komme seg til helvete ut! Har nulltoleranse for slike ting.  så om en jeg stoler mest på, har barn med og elsker så masse hadde sveket meg, ja da hadde jeg kasta han rett ut for ett sånt svik stikker så utolig dypt!

Kall meg kynisk, kall meg kald.. Men så sterkt er jeg imot utroskap. Vis man føler for og være sammen med andre, ja da burde man strengt tatt slå opp med sin daværende sambo/kjæreste [;)]

samme her[;)]

veel..Hadde spørs litt igrunn..Om dette var noe som hadde skjedd flere ganger, om det var edru med en venninne eller noe sånt, eller om han rett og slett dreit seg ut på fylla..Selvfølgelig er ikke det noen unnskyldning, men jeg syns det er en vesentlig forskjell.. Alle kan drite seg ut liksom, spesielt hvis man har hatt en litt tøff periode, krangla mye osv.

Men han skulle lagt seg temmelig flat i etterkant! Man tilgir vel egentlig ikke sånt, man bare godtar det og går videre..Klarer man ikke det, er det ingen vits å prøve å få det til..

Nobodys perfect, tror jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg kasta alt i søpla, det kan skje den beste!

Kommer veldig ann på situasjonen!

Jeg elsker ham, og ja, noe inni meg hadde dødd.
Om det hadde vært mulig og fortsette vet jeg ikke, men hadde gjort ALT jeg klarte for å fikse opp i det.
Klarer ikke se for meg ett liv uten ham.

Vel jeg tilga sambo. Men har ikke glemt...
Men det har gjort forholdet vårt sterkere og vi er kommet nærmere hverandre...
Det var selvfølgelig veldig vanskelig og mye tårer og krangling i begynnelsen...

Men i dag er jeg veldig glad for at jeg valgte å tilgi å gi han en sjanse til[:D]

Grunnen til at jeg tilga han.... Var fordi jeg fikk en til sjanse en gang jeg var utro, og det forholdet ble bare bedre og bedre... Helt til jeg flytta fra byen[8D]

Det hadde jeg ikke kunnet tilgi.
Hadde aldri klart å stolt på han igjen uansett. Og man kan ikke ha et forhold med en man ikke kan stole på.

Hva er utroskap for dere?er det at mannen ligger med ei jente,kliner med henne?Eller rett og slett har kontakt med henne via sms,mail og facebook?(ikke utroskap i den forstand,men kanskje en begynnelse?)..
Jeg har en uggen følelse[&:]

ORIGINAL: MissisP

Hva er utroskap for dere?er det at mannen ligger med ei jente,kliner med henne?Eller rett og slett har kontakt med henne via sms,mail og facebook?(ikke utroskap i den forstand,men kanskje en begynnelse?)..

Utroskap for meg er sex, klining og kyssing. (sånn venne-sussing er ikke så farlig da, men man kysser ikke ukjente personer)

Jeg hadde også blitt skeptisk hvis min kjære hadde hatt kontakt med ei jeg ikke visste om på sms, mail og facebook ja. Når jeg sier ikke vet om, så mener jeg at de har blitt kjent ETTER at jeg kom inn i bilde.

ORIGINAL: MissisP

fysisk utroskap er sex, klining og kyssing i det hele tatt. Psykisk utroskap er der det skjer over nett med flørting, sms, snakking over tlf som mer enn venner.
Uff hva har du følelsen av at han gjør da?

jeg hadde klikket.
det er så stygt gjort mot en person.

tror jeg hadde drept han:D hehe

jeg har opplevd det to ganger og begge gangene gikk jeg!! jeg tolererer det absolutt ikkke!!!
hadde det skjedd nå hadde jeg blitt helt knust! men jeg hadde prøvd å gå i terapi med han eller noe sånnt! for ungen sin skyld! men jeg tviler på det ville fungert alikevel!

Back
Topp