Hvordan hadde dere reagert om typen hadde..

AdelinaBambina*

Elsker forumet
1. Øyeflørta med ei jente i din tilstedeværelse, gjerne han ikke så at du fikk det med deg.

2. Drevet å sendt meldinger med ei jente over lengre tid, og de prata om å treffes. (inspirert av utroskap-tråden ja)

3. Stått å sett på en kompis mens han hadde sex med ei.

4. Sovet på samme nach som eksen sin (du var ikke med, men typen sa ikke at eksen også sov der, det fant du ut selv). Hva hvis han nekter for å a vært utro, men du mistenker enda noe skjedde. (inspirert igjen)

5. Faktisk vært utro. (hadde du klart å komme over det?)

Er bare nyskjerrig, trenger ikke svare på alle.. [:)]

det klarer jeg ikke å svare på, for bare tanken på at mannen min skulle gjøre noe sånt er helt fjern for meg. Flørting er en ting, det er for moro (han ville aldri flørtet seriøst med noen), men se på andre ha sex, være utro, avtale møter med fremmede damer... nei, det er utenkelig. Og når det gjelder å sovne på nach med en eks, så ser jeg ikke problemet der egentlig - han ville ikke gjort noenting, en eks er en eks... men det er ikke noen realistisk problemstilling det heller.

Har heldigvis en mann jeg stoler på

ORIGINAL: lenemor

det klarer jeg ikke å svare på, for bare tanken på at mannen min skulle gjøre noe sånt er helt fjern for meg. Flørting er en ting, det er for moro (han ville aldri flørtet seriøst med noen), men se på andre ha sex, være utro, avtale møter med fremmede damer... nei, det er utenkelig. Og når det gjelder å sovne på nach med en eks, så ser jeg ikke problemet der egentlig - han ville ikke gjort noenting, en eks er en eks... men det er ikke noen realistisk problemstilling det heller.

Da er vi 2 [:D] Har flørta med noen jenter, men som du sier er det bare for moro skyld.
Men man skal aldri si aldri uansett.. [8|] Mangen av de som har opplevd at typen har vært utro har sikkert sagt det samme som oss..[8|]

ORIGINAL: *LiseT*

Alt det på en gang? Ut med han!

Ikke alt på engang nei[8D]

1. Øyeflørta med ei jente i din tilstedeværelse, gjerne han ikke så at du fikk det med deg. ikke likt det kjempe godt nei, hadde nok sput hvorfor han gjorde det også sannsynligvis lagt det bak meg etter det..for det var jo såklart ikke noe annet en et tilfeldig blikk[;)] hehe..[8D]

2. Drevet å sendt meldinger med ei jente over lengre tid, og de prata om å treffes. (inspirert av utroskap-tråden ja) spørs jo hvem denne jenta er, er det en jeg ikke kjenner og som han bare plutselig har blitt kjent med så hadde jeg nok blitt ganske så skeptisk..

3. Stått å sett på en kompis mens han hadde sex med ei. ehm..wtf? hadde lurt på hva slags merkelige fantasier han har!

4. Sovet på samme nach som eksen sin (du var ikke med, men typen sa ikke at eksen også sov der, det fant du ut selv). Hva hvis han nekter for å a vært utro, men du mistenker enda noe skjedde. (inspirert igjen) - hm...det hadde jeg nok ikke digga, ihvertfall når han ikke kunne bare sagt det med engang..er jo ikke så mye å gjøre hvis han nekter for å ha vært utro, er jo bare nødt til å tro på han da..med mindre jeg hadde hatt beviser utover mine egne mistanker. 

5. Faktisk vært utro. (hadde du klart å komme over det?) aner ikke, hadde nok slitt veldig med å stole på han igjen, sannsynligvis blitt veeeldig sjalu av meg og følt en stund at jeg måtte vite hvor han er og med hvem til enhver tid, kanskje jeg kunne tilgitt det, ikke vet jeg..men ville nok gått lang tid før jeg hadde stolt på han igjen..

Jeg hadde kasta han på hue og rævva ut...

Men det er meg da [:D]

Men sånn oppførsel syns jeg INGEN fortjener

ORIGINAL: AV.

1. Øyeflørta med ei jente i din tilstedeværelse, gjerne han ikke så at du fikk det med deg.
hadde ikke likt det, er jo bare et blikk men alikevell han hadde nok fått høre det for det om

2. Drevet å sendt meldinger med ei jente over lengre tid, og de prata om å treffes. (inspirert av utroskap-tråden ja)
kan han bare glemme

det er jo bare ekkelt om han hadde stått å sett på det (hvem gjør det da?)

4. Sovet på samme nach som eksen sin (du var ikke med, men typen sa ikke at eksen også sov der, det fant du ut selv). Hva hvis han nekter for å a vært utro, men du mistenker enda noe skjedde. (inspirert igjen)
hadde kasta han ut

gjort det slutt, å jeg hadde kommet over det-etter litt tid

Bare for å si det sånn, jeg hadde ikke godtatt det.
Alt det der er fyfy, når du er sammen med noen.[;)]

at mannen min kunne finne på noe slikt, er bare en helg fjern tanke, kan heldigvis stole på min kjære[:)]

ORIGINAL: *mia87*

Jeg hadde slått han så hardt i pungen at han ikke hadde klart og stått skikkelig oppreist på tre dager!

Hadde slått han enda hardere i pungen slik at han ikke hadde klart å gå på tre dager!

Hadde nok røsket ham litt hardt i pungen!

Her tror jeg rett å slett jeg hadde stukket han i pungen med en gaffel!

Ja det sier seg vel selv.. I dette tilfelle hadde jeg faktisk klippet av ham pungen..!

Jeg svarte på alle jeg[:)] Var ikke så vanskelig!

Hahaha [:D][:D]

Jeg hadde blitt veldig skuffa av mannen min om han hadde oppført seg slik - uansett hva det måtte gjelde! Og hadde jeg funnet ut at han faktisk hadde vært utro, tviler jeg sterkt på om vi hadde klart å jobbet oss gjennom noe slikt. Det hadde vært et forferdelig svik både mot meg og sine barn.

Han hadde fått seg ett tupp i rævva ut vinduet.
Men slik som dette hadde han aldri funnet på uansett!

ORIGINAL: *Gitte87*

1. Øyeflørta med ei jente i din tilstedeværelse, gjerne han ikke så at du fikk det med deg. vet ikke..kanskje spurt han hvem denne dama var..

2. Drevet å sendt meldinger med ei jente over lengre tid, og de prata om å treffes. (inspirert av utroskap-tråden ja) tatt en prat med sambo! og blitt litt usikker i ettertid på ham..

Kasta opp, kanskje?!Ihvertfall blitt sinna og kvalm. Og jeg hadde sikkert tatt med ungene og flyttet ut etter å ha tømt meg for fy-ord [;)][:D].

4. Sovet på samme nach som eksen sin (du var ikke med, men typen sa ikke at eksen også sov der, det fant du ut selv). Hva hvis han nekter for å a vært utro, men du mistenker enda noe skjedde. (inspirert igjen) vet ikke hva jeg hadde gjort eller reagert, men hvis han i tillegg hadde øyeflørta med ei anna ei, sendt meldinger og vært utro hadde jeg ikke stolt på han!!! blitt forbanna[;)] og kasta han på dør

5. Faktisk vært utro. (hadde du klart å komme over det?) spørs hvordan[8D]

Alle de punktene beviser at gutten ikke er i et så viktig/seriøst forhold at han har tenkt å satse på det resten av livet....høres det ut som! [;)]  Hvem gidder å drive med "det der" hvis man har funnet den rette????[;)]

1. Øyeflørta med ei jente i din tilstedeværelse, gjerne han ikke så at du fikk det med deg. Hadde ikke brydd meg om det, vet at min kjære elsker meg.

2. Drevet å sendt meldinger med ei jente over lengre tid, og de prata om å treffes. (inspirert av utroskap-tråden ja) Dette hadde jeg nok ikke likt, og ville hatt en prat om det. Men, atter en gang, han har ingen interesse av andre kvinner...

3. Stått å sett på en kompis mens han hadde sex med ei. Ha ha, huff [:D] Må le litt. Denne situasjonen er som en rosa elefant...

4. Sovet på samme nach som eksen sin (du var ikke med, men typen sa ikke at eksen også sov der, det fant du ut selv). Hva hvis han nekter for å a vært utro, men du mistenker enda noe skjedde. (inspirert igjen) Hadde han sovet på samme nach som eksen, hadde jeg vært ganske trygg på at ingenting hadde skjedd ( er jo det uansett da). Trygg fordi jeg vet at min kjære ikke har følelser for sin x, og fordi jeg vet at hans x hadde passet på ham [;)]

5. Faktisk vært utro. (hadde du klart å komme over det?) Nei. Dersom det noengang skjer, er forholdet slutt. Dette gjelder begge veier selvsagt.

1. Øyeflørta med ei jente i din tilstedeværelse, gjerne han ikke så at du fikk det med deg.  Hadde sagt at det syns jeg var unødvendig, og at det fikk meg til å føle meg dum..

2. Drevet å sendt meldinger med ei jente over lengre tid, og de prata om å treffes. (inspirert av utroskap-tråden ja) Da hadde jeg blitt sur, og hadde aldri akseptert det!!

3. Stått å sett på en kompis mens han hadde sex med ei. Greit om jeg også får se [8D]

Hadde blitt bra [:@]
Det vet jeg virkelig ikke, det hadde ikke vært lett og hadde krevd utrolig mye av han for å få det bra igjen...

Føler meg trygg på at han ikke ville gjort noen av delene...Men skal man små flørte litt, trenger man ikke gjøre det åpenlyst med kona på slep[8D]

At jeg hadde blitt forbanna om han sov med x-en er fordi du i spm skriver at han ikke innrømmer det...Dette burde man jo fortelle med en gang, spes om ikke noe skjedde[;)]

1. Øyeflørta med ei jente i din tilstedeværelse, gjerne han ikke så at du fikk det med deg. han har valgt meg, da får han holde seg til meg også da!!! jeg hadde gitt han klar beskjed om at tilliten min var brutt, og jeg ville ha hatt problemer med å få den opp igjen, men jeg ville ha prøvd og fortsette i forholdet, for ungenes skyld. mot at han aldri flørtet med andre igjen...

ut døra med ham....  
oki? æsj. jeg trur ikke jeg hadde klart og leve med en person så liker og se andre ha sex!
typen har ikke noen eks, så det er litt vansklig for meg å svare på... uansett, så hadde jeg aldri godtatt løgn, jeg er såpass avhengi av og stole på den jeg er ilag med.
5. Faktisk vært utro. (hadde du klart å komme over det?) nei.... aldri, jeg hadde blitt knust. og sittet med verdens største hjertesorg.

er kanskje litt hard av meg, men jeg vett han krever såpass av meg også.
tillit er alt...

ORIGINAL: lenemor

som jeg skulle sagt det selv!

Back
Topp