Hvordan ha håret om natten?

©Miss Fat

Gift med forumet
Dere ser, noen ganger glemmer jeg å ta ut strikk fra hale, dutt eller flette om natten. Bra eller dårlig for håret?

LilleLavendel skrev:
får bare et blankt innlegg?

Litt kjapp med å trykke post, oooooog skriver med mobilen....

Jeg har alltid tenkt at det er døden for håret...Men kan kanskje være ok om det er en "snill" strikk? 

Jeg sover alltid med håret i knute.. Kan ikke fordra å krølle meg inn i håret når jeg snur på meg, og mannen får fnatt om ikke håret mitt er under kontroll.. Ender somregel opp i ansiktet hans av en eller annen grunn! ;P

Det gjør ingenting dersom det er strikk uten sånn metalldings på. Å sove med flette er jo skånsomt for håret.

Her sover jeg med håret løst, og det står til alle kanter når jeg står opp :D
Rart jeg ikke skremmer vettet av ungen når jeg henter hu  i halvmørket på morran ;)

Aner ikke om det er bra å sove med strikk eller ikke jeg..

Sicily skrev:
Det gjør ingenting dersom det er strikk uten sånn metalldings på. Å sove med flette er jo skånsomt for håret.

Stemmer det. Helst med flette, gjerne på silketrekk e.l

Har fått beskjed fra frisøren min at strikk er greit, bare man har den på litt forskjellig sted (altså ytterst/innerst på håret, høy/lav hestehale etc.), så man ikke sliter på samme sted hele tiden.

Lugger ikke her iallefall, har det i knute midt bak, og sover alltid på siden.. ;)

Vipsis skrev:
Jeg sover alltid med håret i knute.. Kan ikke fordra å krølle meg inn i håret når jeg snur på meg, og mannen får fnatt om ikke håret mitt er under kontroll.. Ender somregel opp i ansiktet hans av en eller annen grunn! ;P

haha! samme her :P også blir han irritert og jeg "røyter" i senga :P så her sover jeg med knute. til min kjære frisørvenninnes store fortvilelse :P

LilleLavendel skrev:
men hvordan klarer dere å sove med strikk? lugger det ikke?

ikke i det hele tatt :) og jeg er hårsår altså :)

Back
Topp