Min og babyen sin hjertelyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sannsynlegvis ja. Du skal normalt sett ikkje ha puls over 100 utan at du er i fysisk aktivitet. Babyen sin skal normalt vere mellom 120 og 160 trur eg.Så egentlig alt under 100 er mitt og over babyen sin?
Oki nå er jeg jo bare 10+3 så er jo ikke så lett å få inn babyen sin hjertelydSannsynlegvis ja. Du skal normalt sett ikkje ha puls over 100 utan at du er i fysisk aktivitet. Babyen sin skal normalt vere mellom 120 og 160 trur eg.
Ja det er jo tidlig! Spent på om legen lyttar etter hjertelyden når eg skal på kontroll 12+6. Det er så koselig å høre!Oki nå er jeg jo bare 10+3 så er jo ikke så lett å få inn babyen sin hjertelydmen er veldig godt å få bekrefta at det er liv
![]()
Ja får håpe detJa det er jo tidlig! Spent på om legen lyttar etter hjertelyden når eg skal på kontroll 12+6. Det er så koselig å høre!
Min er 5. oktober. Men var på ultralyd i går, så eg er veldig avslappa no. Men koselig med den hjertelyden uansett då!Ja får håpe detjeg har ikke første kontroll før 8 oktober
er så lenge å vente
![]()