Hvordan hører jeg forskjell på

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Min og babyen sin hjertelyd?

Hørte barnets hjerte i dag. Hørte først min egen puls, men så hørte vi raske svitsj svitsj som ikke var til å ta feil av :)

Babyen sin puls er sååå mykje raskare enn din at du kan ikkje ta feil. Din ligg sikkert mellom 70 og 100 ein plass, babyen sin er rundt 150 slag i minuttet.

Når jeg har prøvd med doppleren nå så får jeg inn mellom 70 og 90 men en gang fikk jeg inn 126 og en gang 174 så når den er så lav så er det min? Og babyen sin høy?

Så egentlig alt under 100 er mitt og over babyen sin?

Også lurte jeg på hva det ville si når tallene er røde og når de er grønne ? Har ikke bruksanvisning til doppleren da jeg kjøpte den brukt:(

Så egentlig alt under 100 er mitt og over babyen sin?
Sannsynlegvis ja. Du skal normalt sett ikkje ha puls over 100 utan at du er i fysisk aktivitet. Babyen sin skal normalt vere mellom 120 og 160 trur eg.

Sannsynlegvis ja. Du skal normalt sett ikkje ha puls over 100 utan at du er i fysisk aktivitet. Babyen sin skal normalt vere mellom 120 og 160 trur eg.
Oki nå er jeg jo bare 10+3 så er jo ikke så lett å få inn babyen sin hjertelyd :) men er veldig godt å få bekrefta at det er liv:)

• Liker
Reactions: Gme
Oki nå er jeg jo bare 10+3 så er jo ikke så lett å få inn babyen sin hjertelyd :) men er veldig godt å få bekrefta at det er liv:)
Ja det er jo tidlig! Spent på om legen lyttar etter hjertelyden når eg skal på kontroll 12+6. Det er så koselig å høre!

Ja det er jo tidlig! Spent på om legen lyttar etter hjertelyden når eg skal på kontroll 12+6. Det er så koselig å høre!
Ja får håpe det:) jeg har ikke første kontroll før 8 oktober :( er så lenge å vente :p

Ja får håpe det:) jeg har ikke første kontroll før 8 oktober :( er så lenge å vente :p
Min er 5. oktober. Men var på ultralyd i går, så eg er veldig avslappa no. Men koselig med den hjertelyden uansett då!

Back
Topp