Hvordan høre hjertelyd?

Lillu

Glad i forumet
Jeg lurer på hvordan dere jenter klarer å høre hjertelyd hjemme....? Jeg fikk beskjed om at vi skulle gjøre det neste gang jeg er hos legen, men er det mulig å høre noe hjemme også?? Jeg er 13 + 2 idag og kjenner ikke noe og har ingen mage.

jeg har babywatcher, det er en sånn doppler som de bruker på legekontoret for å høre hjertelyden [:)]
det finnes dopplere i mange forrskjellige utgaver og priser.

jeg har en angelsound[:)] det er vel den rimligeste utgaven.

Hvor får man kjøpt dette da? Det hadde vært greit å hatt. Mannen min ukependler og er ikke med meg på kontrollene så han får jo ikke vært med på noe stakkar...men han vil veldig da!! [:)]

sånn har jeg, og her får du kjøpt den [:)] http://www.babywatcher.no/

angelsound fås kjøpt på Teknikmagasinet nettbutikk og butikk. 179,-

forskjellen på de to er at med angelsound må du bruke hodetelefoner for å høre, på babywatcher er det høyttaler, og den viser også antall hjerteslag.

jeg kjøpte først angelsound, men kjøpte meg babywatcher i forrige uke. mer fornøyd med den. (fordi det støyer sinnsykt i hodetelefonene når du flytter på doppleren [&:])

Eg har angelsound å synes den er knalllbra![:D] Du kan bare bruke noen høytalere også hvis dere vil høre sammen og ikkje bare i høretelefoner :) Bruk vann under ;) Funker BRA!!

Du mener vann mellom magen og aparatet eller? Jeg ser på forskjellige produkter på amazon.com nå....de hadde masse der også. Jeg har lite lyst til å bruke masse penger på dette så noe billig passer meg fint!

angelsounden for du bestilt på ebay også, for de som ikke har teknikmagasinet rett rundt hjørnet[;)]

jeg fikk min for 220 kr med levering[:)]

Back
Topp