Hvordan håper du fødselen starter?

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Her håper jeg så inderlig at den starter med vannavgang. For da VET man at det er fødsel på gang. Kan jo fremdeles gå en stund uten at noe skjer, men fødselen har da helt garantert startet.
For å sitte sånn som nå, og lure på om det er noe eller ikke, det er slitsomt.
Alle sier at man VET når det er rier og ikke maserier, og det er greit nok. Men da er man kanskje ett stykke ut i fødselen, og jeg har ikke tid til å vente så lenge. Med litt lang vei til sykehuset, må muligens kjøre selv, skaffe barnevakt til de to store, osv, så er jeg livredd for å ikke rekke det :(
Er ikke bare til å kjøre over 1 time hver gang jeg trooor det kan være noe liksom.
Blæh.

Så ja, JEG håper på vannavgang :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Det skjønner jeg veldig godt!
Jeg tror fødselen starter m rier, men er helt greit om vannet går, bare jeg kommer igang av meg selv etterpå. Ikke lyst på igangsetting...
Er utrolig slitsomt å ikke vite om disse småriene/kynnerene blir til noe eller ikke!

Har egentlig ikke noe ønske om hvordan det starter.... Bare at det starter :p
Har prøvd både å starte med vannavgang og rier som kom 5 timer seinere og så å starte med rier med vannavgang 4 timer seinere.... Syntes begge deler var greit jeg...
Hadde jo vært greit hvis snuppa festet seg så jeg kunne ta det helt med ro hvis vannet går. På siste kontroll lå hun på skrå og så høyt oppe at jm ville at jeg skulle ringe ambulansen hvis vannet går....synes det er i overkant mye greier :eek:

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Rier sann jeg kan legge meg i badekaret hjemme :) Vet ikke om jeg kan bade når vannet er gått? Glemt det..

Håper selv at vannet går først. Man er liksom litt mer sikret at noe skjer i nærmeste framtid. Man blir jo satt igang etter et døgn hvis ikke noe har skjedd, men ser for meg at jeg kan ligge opptil ett år med rier før noe skjer..

Back
Topp