Hvordan glemmer man sitt eget barn i bilen???

StorkNebb

Elsker forumet
Da er man enten veeldig syk eller utrolig fjern..

Så forferdelig tragisk..[:(]

Helt uforståelig og utilgivelig for min del hvertfall[:@]

ORIGINAL: Henriette1986

hva har skjedd? noe jeg har gått glipp av eller har dere vært på obs på jessheim??[>:]

i går kveld da jeg skulle dra kl 19 fra jobb i min bil var det 24 varmegrader i .. og så hører jeg unge skrik ved siden av...  i en svart bmw så ligger det unge i et barnesete... ho var vel.. kansje 1 år.. og ho satt og hyl grein...

vinduet sto på ca 10 cm men det var da faen meg ikke vind ute!!! så foreldrene kom med den store handle vogna og begynte å lesse varene av ved handlevognene.. jeg kjøre dit og stirret stygt på dem og ristet på hodet..
sånne skulle aldri hatt unger..

hvor jævla vanskelig er det å ta med seg ett åringen inn i en butikk med Air Condition og la henne sitte i vogna mens de handla?? HVOR vankelig er det ?

jeg hater enkelte mennesker...

Vet du hva...Jeg er helt enig...Jeg har alltid med meg begge ungene inn på butikken. Og med en 2 åring som helst skal handle selv kan det bli mange artige episoder. Iallefall de som ser på meg[:D][:D][:D]
Men aldri om jeg lar de sitte ute i bilen aleine mens jeg er på butikken. ALDRI.
Har sett flere små som sitter i bilen og griner etter mammaen eller pappaen..Får så vondt inni meg[:(]
En 1 åring er altfor liten til å forstå hvorfor h*n sitter aleine i bilen..MIN MENING IALLEFALL

ORIGINAL: Henriette1986

hva har skjedd? noe jeg har gått glipp av eller har dere vært på obs på jessheim??[>:]

i går kveld da jeg skulle dra kl 19 fra jobb i min bil var det 24 varmegrader i .. og så hører jeg unge skrik ved siden av...  i en svart bmw så ligger det unge i et barnesete... ho var vel.. kansje 1 år.. og ho satt og hyl grein...

vinduet sto på ca 10 cm men det var da faen meg ikke vind ute!!! så foreldrene kom med den store handle vogna og begynte å lesse varene av ved handlevognene.. jeg kjøre dit og stirret stygt på dem og ristet på hodet..
sånne skulle aldri hatt unger..

hvor jævla vanskelig er det å ta med seg ett åringen inn i en butikk med Air Condition og la henne sitte i vogna mens de handla?? HVOR vankelig er det ?

jeg hater enkelte mennesker...

Det er en far i Sverige som hadde glemt igjen barnet i bilen når han kom på jobb på morgenen. Når han var ferdig på jobb lå jo barnet livløs i bilen og døde av dehydrering..[:(]

Det var i Danmark. Han GLEMTE å levere barnet i barnehagen. [&:][:@][&:][:@][&:][:@]
Jeg blir helt dårlig......[:(]

Jeg har en datter som nå er 2 år og 3 mnd. Hun har aldri vært alene i bilen når vi ikke har vært der og jeg sitter hun heller aldri alene i vognen når jeg ikke er der med mindre jeg faktisk er der med hun. Det hender jo så klart at hun er ute i vognen og sover utenfor huset men da har jeg jo hun under oppsyn hele tiden [:)]. Før på en butikk her jeg bor var det vanlig å sette barnevognene utenfor butikken og det var ofte at ungene faktisk satt i den mens foreldrene var inne å handlet. Jeg passet barn fra jeg var 10 til 16 og satt aldri vognen fra meg utenfor butikken med barnet i. At denne mannen i Danmark faktisk glemmer barnet sitt i bilen eller de som du Henriette1986 så da du var ferdig på jobb i går, må være ukloke på det å være foreldre!!! Jeg kommer aldri til å gjøre noe sånt og det vet jeg at alle dere her inne er enig med meg om, å dere gjør det ikke selv heller [:)]. Dere virker som gode mammaer alle sammen og dere som er gravid med første blir garantert gode mammaer også [:)].  

Det er HELT uforståelig!!!!! At noen klarer å glemme et barn i bilen kan jeg bare ikke fatte.... Da er det noe som er spinn galt....
Jeg blir helt dårlig ved tanken..... [:'(]

Jeg synes nå ikke det er heelt uforståelig jeg da. Så et program en gang om at det hadde skjedd med en mor i USA. Far var hjemme med barna, mens hun jobba. En morgen skulle hun kjøre datteren til barnehage, noe hun normalt ikke gjorde. Hun var litt sent ute til et møte og glemte datteren i bilen. Vi er veldig rutinemennesker og selv om noe sånt er utenkelig og ikke skal skje, så kjenner vi ikke til historien i Danmark. Jeg forstår heller ikke helt hvordan det kan skje, men vi kjenner ikke noe til bakgrunnen og i en stresset hverdag, så er det ikke helt utenkelig at man kan glemme en liten en som kanskje sover i baksetet. Jeg får bare utrolig vondt av denne faren jeg, det må jo være det verste man kan gjøre.

er desverre mange som har stressende hverdan.

min teori er at den av foreldrene som ikke er vant med å levere barna i barnehagen også lett kan glemme det den ene gangen man skal det om man er stresset.

sånn som i andre land der alltid mor leverer barna er det forståelig at om mannen da skal gjøre det en gang i mellom kan man også glemme det om noe annet foregår samtidig.

Back
Topp