hvordan gjør dere dette idag da?

eadni

Forumet er livet
Vi spiser kun 2 grøtmåltider om dagen.. Har prøvd å øke til 3, men ho nekter å spise grøt før 12:00.. Middag har vi prøvd flere ganger, men hver gang har vi bare avslutta det og utsatt det en stund til. Ho vil ikke ha middag. Hverken hjemmelaget eller kjøpt. Da tar ho heller smaksprøver av middagsmaten min,men ikke så mye at det kan kalles et måltid da. Kanskje ca 1 ts men mer vil ho ikke ha.

Hvor lenge skal æ la det være med 2 måltider, før æ må pushe på med flere tror dere?

Vi har 3 - 4 måltider pr dag. Vi sliter med det samme som deg ang. middag [&:]
Vi begynner med grøt kl 09, skive kl. 12, grøt kl 15 og kl 19.

oooops... løpe å koke grøt [;)]

Vi har bare ett måltid enda utenom puppen, og det er grøt i 18-tiden. HS sa at det ikke var noe å stresse med siden Theo legger på seg GODT! Men han fpr div smaksprøver, både på hjemmelaga middag og brødskive, bare sånn for å venne han til det. Ellers rasper jeg banan og eple som han får på formiddagen.

Jeg ville ikke stressa med maten til Ana Maria - om hun blir mett og ikke ber om mer mat, så har hun det bra[:)]

Hun ser da ikke ut som hun får i seg for lite[;)]  Deilig og babyrund er hun, så jeg ville ikke bekymra meg[:)]

ORIGINAL: Catrine2

Vi har bare ett måltid enda utenom puppen, og det er grøt i 18-tiden. HS sa at det ikke var noe å stresse med siden Theo legger på seg GODT! Men han fpr div smaksprøver, både på hjemmelaga middag og brødskive, bare sånn for å venne han til det. Ellers rasper jeg banan og eple som han får på formiddagen.

Det var det æ mente å huske at noen av oss fortsatt har bare 1 måltid [:D]
Ja, Theo e en go'ing han. Hi Hi!

Og det e vi også. Kanskje vi bare lar det være med 2 måltider til hun f.eks sover mindre eller begynner å vise tydelig at hun vil ha mat.

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Jeg ville ikke stressa med maten til Ana Maria - om hun blir mett og ikke ber om mer mat, så har hun det bra[:)]

Hun ser da ikke ut som hun får i seg for lite[;)]  Deilig og babyrund er hun, så jeg ville ikke bekymra meg[:)]

Vi gir bare grøt til kvelds vi. Resten av dagen får han litt pupp,
brødbiter med leverpostei, frukt og vann. Får også smake på
litt av det vi spiser, men ikke masse salt og sukker [;)]

Han spiser ikke akkurat mye, men nok til at han er fornøyd.
Og det er han dagen lang!

Back
Topp