Hvordan gjør dere det?

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Scrapper dere ALLE bildene dere tar??? Eller går de fleste i lommealbum mens dere velger ut de fineste å scrappe???

Jeg prøver så godt jeg kan å få scrappa alle...men skjønner nå at det blir litt for mye... henger langt etter. akkurat ferdig med julebildene! Så får vel ikke begynnt på 17-mai bildene på 1/2 år om jeg fortsetter å scrappe alt vi ar av bilder! Ikke har jeg tid til det heller egentlig...

Hmmmm

ORIGINAL: hsm

Jeg scrapper alle bildene, men tror ikke det er så mange som gjør det.
Det vil jo bli så masse rot hvis jeg bare skal scrappe noen bilder.
Men at det tar mye tid er helt sikkert.
Nå har jeg jo fått 2 barn å scrappe til + mye mindre tid til
å scrappe, så jeg får se hvordan det går[:)]

det er det jeg å tenker litt... liker å ha det litt ryddig, å alt en plass... men guri så masse tid det tar!
Veit ikke om jeg får så mye tid til sånnt fremover ...hvertfall ikke etter september! hehe..
Elsker å scrappe! å er blitt helt hekta!
Men tar nok litt for mange bilder til at det skal bli tid å få alle i album..

nei langt i fra! tar som regel serier på opptil 30 bilder, og flere hundre i måneden, så da sier det seg sjøl....
printer de jeg skal scrappe når jeg skal scrappe de, resten ligger på pc/cder.
scrapper heller historiene enn alle bildene, skulle jeg gjort det måtte je ha scrappet herfra til evigheten og tilbake flere ganger.... 

Her blir det scrappet bare ett lite utvalg bilder. Med tanke på at eg tar nok rundt 400 bilder i mnd, så måtte jeg ha sagt opp jobben skulle jeg ha fått tid til å scrappe alt

e scrappa bare dei beste bilda å resten i album[:D]

nei scrapper som regel bare de beste bildene[:)] altså ca 3 av 20 julebilder, 1 av 10, 17.mai bilder.. osv... resten har jeg bare liggende på pc og på cd. hadde aldri hatt tid å scrappe alle bildene jeg tar, har med kamera over alt har vel flere tusen bilder på pcen[8D]

jeg tar ca 100 bilder i uka, så jeg har ikke sjans å scrappe alt.. her velger jeg ut spesielle bilder eller spesielle anledninger og lager lo'er av dem

ORIGINAL: lenemor

jeg tar ca 100 bilder i uka, så jeg har ikke sjans å scrappe alt.. her velger jeg ut spesielle bilder eller spesielle anledninger og lager lo'er av dem

Samme her! Resten av bildene limer jeg inn i album, skriver tekst og pynter litt, uten at jeg kan si jeg scrapper dem. Tar nok tid det også.
Tenkte å scrappe ett eller flere album til unga med de fineste bildene.

Jeg scrapper de fineste. Hvis jeg f.eks har 10 bilder av en hendelse, så fremkaller jeg alle, scrapper kanskje 5 og sender resten til mamma og svigers. De som de ikke vil ha blir kastet. Men, de ligger på pcèn da...[:)]

Back
Topp