hvordan gjør dere det på kvelden/natten??

Mphljb

Flørter med forumet
Hei

Da har lille jenta mi snart blitt 1 mnd gammel! Men jeg føler ikke at vi har fått noe "rutine" på ting..

hvor sover deres på dagen? Min ligger i bagvogna her i stua og på kvelden så legger vi henne på soverommet.. men hun kan ikke akkurat ligge i bagen til vogna så alt for lenge.. hvordan blir det da når jeg legger henne på soverommet hele tiden?

På natta.. skal man ikke gi mat når de våkner og skriker? skjønner ingenting jeg.. lille jenta her våkner ca 2 ganger i løpet av natten og vil ha mat..

kan ikke dere informere meg litt om hva dere har som rutine på soving dagtid VS nattid?

Huff vet ikke om jeg kan gi deg så mange tips, for det er ikke så mye rutine her heller..
Men kan jo fortelle deg hvordan det er her da [:)]

Om dagen sover hun i vogga si i stua. Eller i sofaen.. Ligger som regel der å ammer, og det hender jeg lar henne ligge der hvis hun sovner ved puppen..

På natta skal hun egentlig ligge i sin egen seng, men det er ikke alltid like lett.. Ender ofte opp i senga med oss!

Hun har våknet mye på natta og jeg har gitt henne mat ofte.. Tre ganger ca på natta.. Men i går veide jeg henne hos helsesøster og hun har gått opp ca 1300 gram på litt over 3 uker. Så helsesøster sa hun fikk for mye mat. Så jeg skulle bare gi henne en gang om natta nå da..
Prøvde det i natt, men det ble bare skriking. Hun sovnet ikke før 4 i dag tidlig..
Men nå har hun mye vondt i magen også da...

Nei det er neimen ikke lett dette her, og det er iallefall ikke noen faste rutiner enda.. Er forskjellig fra dag til dag her... Og fra natt til natt også...

Her får snuppa mat når hun er sulten. Det er som regel hver 3 time, men om natten kan det godt gå 4-5 timer imellom (det varierer). Jeg tror det er noe stort tull at en ikke skal gi om natta - spesiellt når de skriker fordi de er sultne! Hun er kjempesnill og klager sjeldent - tror dette er fordi hun får amme så ofte hun vil....men hva vet vel egentlig jeg [8|]. Når er det en skal ha rutine på ting da? Trodde det var litt tidlig etter 4 uker jeg??

Back
Topp