Nå er det flere som nærmer seg TUL av ulike grunner, og jeg vil gjerne høre hvordan det gikk for deg da du var der.
Legg gjerne ved bilder av spirene dersom du får det
Legg gjerne ved bilder av spirene dersom du får det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nervepirrende!Jeg fikk sniki meg til en ekstra kontroll i går, da var jeg 6+3. Gyn kunne se en tom fostersekk, men ikke noe mer detaljert. Han var veldig rask og brukte ikke noe flid på det, men sa at det så helt normalt ut mtp at det ble satt inn embryo 16.05. Så nå håper jeg inderlig at vi får se et bankende hjerte neste fredag. :0
Åååh så bra legg gjerne ut bilde i den tråden «hvordan gikk det på TUL» om du fikkFikk se en perfekt liten reke med blinkende hjerte, og alt så strålende ut og at alt utvikler seg slik det skal er så glad og lettet og føler jeg kan juble litt ekstra! Selv om jeg allerede er spent til neste tul i uke 10
Fantastisk Gratulerer!Vis vedlegget 383111
Hurra
Hjertet blinket som bare det!
Plommesekk henger enda på og målt nøyaktig til 7+3 som jeg er i dag!
Tusen takk Nå krysser vi fingrene for at den blir i magen i 7 mnd til!Fantastisk Gratulerer!
Gratulerer!Hurra
Så herlig! Gratulerer så mye! Må være deilig å ha fått den bekreftelsenVis vedlegget 383111
Hurra
Jeg klarer ikke å juble men føler definitivt på en slags lettelseSå herlig! Gratulerer så mye! Må være deilig å ha fått den bekreftelsen
Hurra!!!Vis vedlegget 383111
Hurra
Huff Er det 100% sikkert at det ikke går veien bare fordi det er mindre enn antatt?TUL i dag, legen fant foster og hjertelyd, men fosteret målte mye mindre enn det skulle. TUL pga. ivf, så er sikker på hvor stort det skulle vere. Så da må jeg bare vente på at utviklingen stopper opp. Veldig trist.
Skal tilbake for ny sjekk om en uke, men med all mulig sannsynlighet går det ikke veien. Og jeg føler meg ikke gravid. Det var ganske mye mindre enn forventet også.Huff Er det 100% sikkert at det ikke går veien bare fordi det er mindre enn antatt?
Med så mange mirakel det er i denne termingruppa så ville jeg prøvd å håpe det går bra i alle fallSkal tilbake for ny sjekk om en uke, men med all mulig sannsynlighet går det ikke veien. Og jeg føler meg ikke gravid. Det var ganske mye mindre enn forventet også.
Ja, har jo skjønt at mirakler kan skje. Men ut fra måten legen snakket på så har jeg dessverre ikke håp.Med så mange mirakel det er i denne termingruppa så ville jeg prøvd å håpe det går bra i alle fall
Ja, har jo skjønt at mirakler kan skje. Men ut fra måten legen snakket på så har jeg dessverre ikke håp.
Det var trist å lese. Håper det går deres vei snartTUL i dag, legen fant foster og hjertelyd, men fosteret målte mye mindre enn det skulle. TUL pga. ivf, så er sikker på hvor stort det skulle vere. Så da må jeg bare vente på at utviklingen stopper opp. Veldig trist.