Hvordan gikk det på ordinær ultralyd?

elaan123

Andre møte med forumet
Skal selv på ordinær ultralyd på fredag, veldig spent!
Har dere vært på ordinær ultralyd enda, hvordan gikk det? Ny termin? Kjønn? Var alt bra? Og sto ultralyden til forventningene deres?
 
Var i går og det gikk veldig bra. Ble satt frem fra 2.2 til 30.01, og vi fikk vite at vi venter en liten lillebror :Heartblue vi fikk en veldig god gjennomgang da uljordmor hadde med seg ei på opplæring :p først gikk uljordmor godt over alt og forklarte veldig godt, deretter gikk hun som var med på opplæring gjennom litt selv:D
 
Vi var nå på mandag og skal få en liten gutt! Gikk veldig fint og ble satt fram til 05.02 istedenfor 08.02. Jordmor forklarte godt og tok mange bilder, inkludert 3D. Følte oss veldig godt ivaretatt og at vi fikk svar på alt vi lurte på.
 
Alt var fint på oul forrige torsdag :) Lillebror er fremdeles lillebror og termin er den samme som ble satt på tul :)
 
Skal selv på ordinær ultralyd på fredag, veldig spent!
Har dere vært på ordinær ultralyd enda, hvordan gikk det? Ny termin? Kjønn? Var alt bra? Og sto ultralyden til forventningene deres?

Alt fint med lille gutten vår på OUL forrige uke :happy: syntes at jordmora gikk alt for fort gjennom det hun måtte gjennom, så vi fikk se lite av skatten vår... Samme termin som på TUL, men noen dager før menstermin :)
Lykke til på OUL på fredag :D
 
Skal selv på ordinær ultralyd på fredag, veldig spent!
Har dere vært på ordinær ultralyd enda, hvordan gikk det? Ny termin? Kjønn? Var alt bra? Og sto ultralyden til forventningene deres?
Var på mandag:Heartred fantastisk opplevelse! Jordmor tok seg god tid, var nesten inne en hel time! Hun viste og forklarte.. og jeg fikk hele 5 bilder med hjem:) Terminen ble flyttet fra 7/2 til 3/2.. og vi så en liten guttebass, fikk faktisk uktralydbilde med tissefanten på:knegg: alt var i skjønneste orden, men småen var ikke helt samarbeidsvillig, så jeg må «dessverre» tilbake etter 3 uker, så jordmor får sett en siste blodåre i hjertet.. jeg syns bare det er bra at jeg skal få hilse på lillegutt en gang til:love7
 
Vi var på tirsdag. Alt så veldig bra ut, og det ser ut til at vi får en liten gutt ❤. Ble satt tilbake noen dager, så ny termin er 14. februar.
 
Vi var på UL igår, fødte en gutt i -17 og turte ikke helt håpe på en jente denne gangen (hvis det er lov å si). Men det blir en liten lillesøster 8/2 (flyttet fra 10/2). Med første ville vi ikke vite kjønnet, så dette er første gang jeg føler at jeg kan starte å snakke om babyen i magen som en liten egen person. Veldig koselig!
 
Vi var på UL igår, fødte en gutt i -17 og turte ikke helt håpe på en jente denne gangen (hvis det er lov å si). Men det blir en liten lillesøster 8/2 (flyttet fra 10/2). Med første ville vi ikke vite kjønnet, så dette er første gang jeg føler at jeg kan starte å snakke om babyen i magen som en liten egen person. Veldig koselig!
Gratulerer så masse med lillesøster! Vi har også en gutt fra før og jeg tør heller ikke håpe på en jente ;)
 
Tusen takk for tilbakemelding☺️
Var selv på ultralyd i dag og det gikk veldig fint❤️
Jordmora tok seg god tid til å gå over alt å forklare alt! Viste seg at det var en liten guttebaby inni magen som var helt perfekt ble satt frem 4 dager så ny termin er 10. februar!
Det var full fart inne i magen☺️
 
Ordinær ultralyd i dag, alt sto bra til. :) Ble flytta fra 12 (termin fra tul) til 9 februar, som faktisk også er menstermin. :) Gutt nr 3.

Må på vekstkontroller hver fjerde uke, da jeg også var det med nr to fordi nr en var litt liten, og sf-målet mitt var kjempelavt hele veien.

Flere som må på tilvekstkontroller?
 
Vi skal onsdag til uka, jeg kjenner så masse liv nå og er ikke direkte nervøs for noe, men er spent for det. Håper vi får vite kjønn! jeg tror både vi og storebror trenger å ha et mer virkelig lite menneske å vente på nå enn «den»/«hen».
 
Hadde ordinær ultralyd i går. Har ikke kjent så mye liv enda, hvertfall ikke som jeg har følt meg sikker på var babyen, så var veldig spent på forhånd. Jm gikk fort gjennom anatomien og forklarte godt underveis. Fikk vite at vi venter ei lita jente, og at alt var bra med henne :Heartpink

Hun lå litt vanskelig til, og da vi var ferdige fikk vi med bare ett bilde, og dette var ikke særlig bra. Men det viktigste var å få høre at alt var bra, samt at vi var spent på kjønn.

Hun sjekket også plassering av morkaka, og iom at denne lå litt foran åpningen, skal jeg tilbake i uke 32 for å sjekke om den har trekt seg opp.
 
Back
Topp