Hvordan gikk det på nyttårsaften?

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Først: Godt nyttår alle sammen.
Hvordan gikk det med de små i går på nyttårsaften? Noen som var oppe, våknet eller gikk alt bare fint?
Hos oss sov Frida seg igjennom alle smell og hyl fra raketter. Brydde seg ikke om de smella som var tidligere på kvelden heller. Vet at noen barn blir litt redde, hvordan var det hos dere?

her måtte alle persienner ned og musikken opp....hun var utrolig redd,ville ikke sove i sin egen seng heller..alt var bare ff,uff ..hele natten og dagen etter...

så hun var ganske lenge oppe ja...her i veien hos oss begynte de tidlig å skyte og vi måtte desverre gå forbi,da vi skulle til mine foreldre å spise middag..

Her var Oliver redd, veldig tøff i starten men[8|] vi får faktiskt ikke lagt han med en gang nå heller, vi som er vant til at vi sier natta så ligger han i senga, men nå holder vi fort på til 21...[:o] Stakkars snuppen min... håper han skjønner det er over nå. ikke lett når noen syns det er sinnsykt morro og smelle uke etterpå[:'(]

Godt nyttår til dere å[:D]

Var sikker på at han skulle våkne, men sov seg faktisk gjennom [:)]

Først gikk vi julebukk[:D]det var gøy. Kun meg og henne. Vi sang lillepetter edderkopp og bæbæ lille lam. Vi var kledd ut som cowgirls. Og hun holdt på hatten sin hele tiden så ikke bangen skulle ta den[:D]

Men hun var heldigvis ikke redd. Når vi kom hje og det ble leggetid, så la vi henne. Men vekket henne kl 12. Hun syntes de var kjempe gøy. Vi måtte stå inne da, men hun var kjempe fasinert over rød bang, blå bang,grønn bang og gul bang[:D]

Hun la seg ganske fint igjen når alt var ferdi

Back
Topp