Hvordan gikk det på 2års kontroll?

Momofmany

Forumet er livet
Hvordan gikk det med barna på 2års kontrollen da? Særlig den logiske testen?? Hadde dere den?

Her er ikke kontrollen før de er 2 år og ca 3 mnd....Har dere vært?

Logiske testen?

Vi venter fremdeles på innkalling.

Jøss da er vi jo tidlig ute vi da! Ja på 2års testen var det mest lek, der hun ba han gjøre forskjellige ting og ulogiske ting slik som sette skoen på fatet osv. Så sjekker de om barna går på tå osv. Gullet mitt klarte seg veldig bra og klatrer oppover på vektkurven heldigvis :) Men jeg er jo så paranoid for språket enda jeg da, han forstår sikkert mye men sier lite..

vi har vært på 2 års kontroll , men hadde ikke noe logisk test .. de sjekket at han vokste bra , språk og motorikk .. hs var veldig imponert over språket ( han skravler i ett sett ) , og legen sa han var en moden 2 åring i forhold til motorikk også .. i tillegg fikk han veldig pluss på at han nesten aldri er syk

Venter på inkalling, tenkte å ringe i morgen å høre når den kommer [:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Her var det kun fokus på språket... Ikke noen logisk test eller sjekk av motorikk og sånt.

Her er det ikke noen kontroll før det er 2,5 år[:)]

Vi har fått innkalling nå forresten, skal i midten av november [:)]

Var i forrige uke[:)]  Har ikke lagt på seg så mye, men strekt seg desto mer[8|]

Språket var de imponert over, han tyter i ett kjør.  Prater om det meste med de fleste, og er ganske lett å forstå.  Han sang like godt bæ bæ lille lam til helsesøstra også[:D]

Alt bra på legekontrollen også[;)]

Vi skal ikke på 2 års kontroll før 1 desember.

Vi har ikke vært på 2 års kontroll enda..HS sa at de henger litt etter på kontrollene, men vi skulle nok få innkallelse før jul [;)]

Back
Topp