Hvordan gikk det med skatten?

*Snart mamma til 3*

Glad i forumet
Forresten..[:)]

Kan ikke klage [:)]
Jeg fikk igjen 15500, mannen fikk igjen 9500 og får enda litt mer etter litt ordning [:D]

Joda, jeg gikk i 0, som vi visste, og sambo fikk igjen akkurat så mye at vi ikke skal klage til høsten! [:D] Han får pengene til høsten siden han har enkeltmannsforetak, men det gjør bare at vi har MASSE penger til julegaver, og enda mer penger etterpå, og det gjør ingenting [:D]

både jeg og gubben fikk igjen 10000 hver. fornøyd med det!

Jeg fikk igjen 14000. Meget godt fornøyd [:)] Perlefar vet jeg faktisk ikke. Ikke sikkert den er klar enda. 

fikk igjen 13000[:)]
og samboeren fikk igjen 3000 så kommer godt med [:)]
men samboeren har enkeltmannsoretak så ikke all skatt er betalt,men fikk ikke baksmell så vi får se [:D]

gikk ganske så bra ja[:)]

her ble det 0 men viste det ettersom jeg ikke betalte skatt i fjor, ellers fikk sambo igjen 4500[:)]

Jeg fikk igjenn 6500, og sambo skyldig 1500.... Så 5000 ekstra da... helt ok.

Fikk igjen 14.000,-
Sambo må betale en god del, han har enkeltmannsforetak og får ikke vite det før til høsten. Har heldigvis lagt av til skatt hver mnd, så forhåpentligvis stemmer det han må betale sånn noenlunde med det vi har lagt av...

jeg fikk i gjenn 13000kr og mannen 23000kr
:) kommer godt med :)

fikk igjen litt over 6000 men vet ikke ang samboer..

Fikk igjen 11000[:D] Tenkte det kom godt med i tyrkia, men det spørs om jeg burde spare de ja[:)]

Må betale ca 4500. [&o] Men mannen min fikk igjen ca 33000 så da er det ikke så ille alikevel.[;)]

Back
Topp