Hvordan gikk det med påskedåpsbarna ??

Linka

Gift med forumet
Hvordan gikk dåpen deres ???

Det gikk kjempebra her! Hovedpersonen har oppført seg eksemplarisk! Koste seg vel i glansen. Han ble helt salig i blikket da han fikk vann på hodet. Trodde vel han skulle få bade, som han elsker. Etterpå var det som om han var fornøyd med å ha blitt døpt, for da sovnet han. Og da han våknet igjen, strålte han som ei sol. Sov under middagen, så det passet oss andre perfekt. Våken under hele kaffeselskapet, og svært tålmodig under fotograferingen. Og sånn som han har begynt å pludre og prate de siste dagene..., er bare så koselig. Floote gaver og mette gjester. Vi har hatt selskapet hjemme og har ordnet alt selv. Svært vellykket var det.

Det var flott å høre sara73. Godt at han oppførte seg bra. Du gjør en bra jobb skjønner jeg. Tihi...

Det var godt å høre Careen. Flott at januarbarna er så snille da. Tihi...

Vi hadde en nydelig dag  - men nå trenger mamma'n søvn..
Og svigers reiser ikke før på tirsdag (og da er det 3mnd-kontroll på helsestasjonen) så her kan det bli litt travelt, ja..
skal komme innom med bilder så snart jeg har litt tid til overs[;)]

(se egen tråd [;)])

Hei! Dagen vår var travel, men veldig koselig! Julian gråt hele tiden i kirka, tror han syns d vart litt høg musikk!! Hehe.. Så etter å ha hylt i over en time, var han helt utslitt og sov resten av dagen! Var våken i en halv time så vi fikk tatt bildene og så sov han igjen!! Var veldig vellykket både middag og kaffi, og mange mette gjester!! [:D]  Julian fikk veldig masse fint!
Er egentlig godt å ha det overstått! [:D] 

Det var godt å høre buster. Jeg må innrømme at det var veldig deilig å få det overstått. Er så mye å ordne.
Klem

Heisann!
Her gikk også dåpen veldig fint!! Det var verre med dagen før [&:] Da vi våknet lørdag hadde vi ikke varmt vann [:@] Og det var ikke så enkelt når jeg skulle bake sjokoladekake og alle skulle bade/dusje. Jeg måtte bruke vannkoker for å varme vann til å bade Eivind i.
Heldigvis kom vannet når det nermet seg kveld. Men jeg ble veldig sein med pyntingen hos min mor pga dette. Vi hadde dåpen der for vi har bare en liten leilighet.
Vi var 25 gjester og alle koste seg.
Men stakkars dåpsbarnet selv fikk ikke sove fordi det skjedde for mye denne dagen. Han duppet bare av så vidt innimellom. Når jeg la han for kvelden kl. 23 sov han helt til 09.30 [;)]
Jeg synes som de fleste andre her at det var en veldig fin dag men godt å få det overstått.
Det går veldig mye tid til planlegging og ordne til men selve festen syns jeg var over på 1-2-3 [;)]

Godt å høre at det var en bra dag, da![:D]
Og at dere fikk VANN tilslutt - sånt er jo viktig![;)]
Gratulerer til Eivind med vel overstått dåpsdag![:D]

TUSEN TAKK OG I LIGE MÅDE [:D]

Back
Topp