Hvordan gikk det med dine egg?

mamoria

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Jeg er litt nysgjerrig på hvordan deres egghistorier er.. Hvor mange dere fikk ut, hvor mange prosent som blir befruktet og hvor mange som overlever til frys.

Jeg fikk ut 15 egg.
8 ble befruktet.
1 satt inn på dag 3, 1 på frys (blastocyst).

Jeg ble så skuffa da jeg bare fikk 1 til frys, i min rosa verden (siden alt har gått så bra til nå), skulle liksom 4-5 klare seg..

Last edited:
1 forsøk: 7 egg ut, 3 befruktet, 1 inn på dag 2, og null på frys. Ble gravid, men mistet.
2 forsøk: 4 egg ut, 4 befruktet, 1 inn på dag 2, og null på frys. Gravid igjen nå.

1.uttak: 13 egg ut, 9(?) befruktet, 1 inn dag 2 (ble til vår datter), 2 på frys.
2.uttak: 8 egg ut, 2 befruktet. Forsøk avbrutt. Trolig ble eggene høstet en dag for tidlig. Fikk ut færre enn det lå an til og de var ikke modnet som forespeilet.
3.uttak: 13 egg ut, 9 (?) befruktet, 1 inn dag 2, 3 på frys.
Alle mine ekstraegg har blitt frosset på dag 2. Klinikken har ikke begynt å dyrke til blasto ennå. Det er på trappene.
Jeg skal ha nytt uttak i september.

18 egg ut.
7 befruktet.
1 inn på dag 2
2 fryst på dag 2
4 fryst på dag 3

Ved senere tining og dyrking ble kun 1 av 4 til blasto.

Ingen av mine 7 egg ble til varig graviditet...

11 egg ut, 10 var modne!

8 ble bekfruktet

1 inn på dag 2- negativt!

5 blasto fryst på dag 5[emoji5]

Brukt et fryst egg, positivt! Men MA 6+5! Har heldigvis 4 igjen[emoji173]️

1. uttak: 12 egg ut, 6 befruktet, 4 klarte seg til dag 2 (ett inn og tre på frys).

2. uttak: 15 egg ut, alle befruktet, ett inn og 10 på frys (syv frosset ned dag 2 og tre frosset ned dag 3).

Gravid med ett av fryseeggene nå! :)

4 egg ut
2 befruktet
Ingen til innsett

1.uttak:
13 ut, 7 befruktet, 1 egg inn på dag 2, 0 på frys. Det ble det baby av[emoji173]️

2.uttak:
14 ut, 9 befruktet, 1 inn på dag 2, 3 på frys. Ingen baby. Kun SA'er.

3.uttak:
7 ut, 7 befruktet, 1 inn på dag 2, 4 på frys. Ikke baby.

4.uttak (for fem dager siden):
16 ut, 7 befruktet, 2 klarte seg til blastocyststadiet. 1 inn og 1 på frys[emoji4]

JEG har hørt at det ikke er så vanlig å få veeldig mange gullegg ut av et forsøk[emoji1303][emoji4] se på vårt første forsøk! Av 13 egg hadde vi kun 1 egg på dag 2. Vårt "dårligste" forsøk, men har likevel ei jente på 2 år[emoji4]

13 egg ut, 9 befruktet, ett inn på dag 5 (men var ikke helt utviklet til blasto på det tidspunktet), ingen på frys og ingen graviditet. Håper på bedre lykke i august...

20 egg ut
17 modne
13 befruktet
1 inn, 7 på frys, derav 1 blasto.

Totalt på 2 forsøk:

17 egg ut
10 befruktet
1 satt inn dag 3
1 satt inn dag 5
Ingen på frys

Ergo 2 av 17.

1 forsøk: 9 egg ut, 7 modne, 4 befruktet, 1 inn, 0 på frys, endte i kjemisk.
2 forsøk: 20 egg ut, 19 befruktet, 1 inn, 2 på frys på dag 3. Negativt forsøk
3 forsøk: 9 egg ut, 6 befruktet, 1 inn på dag 3, ingen på frys. Gravid

Mitt IVF forsøk:
5 egg ut
4 befruktet
3 som var firedelt på dag to ved innsett
1 satt inn og 2 på frys (fryst i samme strå)
Gravid, fødte en liten gutt [emoji4]

Forsøk 1: 6 egg ut, 4 befruktet. 1 satt inn (ble baby), 3 på frys.

Forsøk 2: 2 egg ut, 1 befruktet og satt inn (ikke gravid)

Forsøk 3: 8 ut, 6 befruktet. 1 satt inn (ikke gravid), 4 på frys. Gravid med fryseegg.

Forsøk 4: 2 egg ut, 2 ble frosset. Senere gravid med det ene som ble tint.

Altså fått omtrent halvparten av eggene på frys, men alle var såkalt 2-dagers og ca halvparten av dem igjen har ikke tålt tiningen.

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan deres egghistorier er.. Hvor mange dere fikk ut, hvor mange prosent som blir befruktet og hvor mange som overlever til frys.

Jeg fikk ut 15 egg.
8 ble befruktet.
1 satt inn på dag 3, 1 på frys (blastocyst).

Jeg ble så skuffa da jeg bare fikk 1 til frys, i min rosa verden (siden alt har gått så bra til nå), skulle liksom 4-5 klare seg..

Hei:-)

Her gikk det slik:
1. 16 egg uthenter , ingen modne. avbrutt grunnet feil stimulering
2. 10 egg hentet ut 3 modne, 1 satt inn, dele seg, resten ville ikke befruktes
3. 10 egg uthentet 5 modne, 1 lot seg befrukte, dele seg og ble satt inn
4. 11 egg hentet ut, 4 modne, 1 lot seg befruktes, dele og satt inn
5. Ny klinikk: 9 egg hentet ut 5 modne, 2 befruktet og ville dele seg. Begge satt inn
6.10 egg hentet ut. 7 modne egg, 2 ville befruktes, deles og settes inn
7. Forsøk avbrutt da man fant en polypp i livmorhulen, som ville hindret embryo å feste seg.
8. 7 egg hentet ut 6 modne, 4 befruktet og 2 delte seg. 2 satt inn

Hadde en kjemisk graviditet v nr 4. Ellers alle forsøk negative. Måtte til utlandet for å få hjelpen man ikke kunne gi meg i Norge.

Men har hentet inn resultatet nå med en skjønn liten prins.

Kan bare si at det har vært veldig tøft. Måtte lære meg til å innse at alt ikke er rosenrødt og enkelt. Man blir utålmodig og lurer på når det er sin tur, mens venners barn vokser til.

Når jeg endelig ble gravid ble jeg redd for å slippe jubelen løs i tilfelle jeg skulle jinxe det hele.

Men klarte etterhvert etter uke 12 å glede meg mer og mer over det hele. Og nå er han her.

Hei:)

Her gikk det slik:
1. 16 egg uthenter , ingen modne. avbrutt grunnet feil stimulering
2. 10 egg hentet ut 3 modne, 1 satt inn, dele seg, resten ville ikke befruktes
3. 10 egg uthentet 5 modne, 1 lot seg befrukte, dele seg og ble satt inn
4. 11 egg hentet ut, 4 modne, 1 lot seg befruktes, dele og satt inn
5. Ny klinikk: 9 egg hentet ut 5 modne, 2 befruktet og ville dele seg. Begge satt inn
6.10 egg hentet ut. 7 modne egg, 2 ville befruktes, deles og settes inn
7. Forsøk avbrutt da man fant en polypp i livmorhulen, som ville hindret embryo å feste seg.
8. 7 egg hentet ut 6 modne, 4 befruktet og 2 delte seg. 2 satt inn

Hadde en kjemisk graviditet v nr 4. Ellers alle forsøk negative. Måtte til utlandet for å få hjelpen man ikke kunne gi meg i Norge.

Men har hentet inn resultatet nå med en skjønn liten prins.

Kan bare si at det har vært veldig tøft. Måtte lære meg til å innse at alt ikke er rosenrødt og enkelt. Man blir utålmodig og lurer på når det er sin tur, mens venners barn vokser til.

Når jeg endelig ble gravid ble jeg redd for å slippe jubelen løs i tilfelle jeg skulle jinxe det hele.

Men klarte etterhvert etter uke 12 å glede meg mer og mer over det hele. Og nå er han her.
Ergo: gravid på forsøk nr 9 i utlandet. Alle embryo i foregående forsøk ble dyrket 2-3 dager. Det 9.forsøket ble det satt inn blastocyst.

Har kun hatt ett forsøk.
6 egg ut
5 befrukta
1 ble satt inn - fødte en fin gutt [emoji4]
Ingen på frys.

Back
Topp