hvordan gikk barnehage opptaket? Fornøyde?

Eiramjenta

Forelsket i forumet
Jenta vår fikk i den barnehagen storesøster går i nå. Er kjempe fornøyde

Veldig mange av de små barna i vår kommune kom inn i en midlertidig barnehage som skal være i to bolighus. Og til neste år så begynner de i en barnehage som da er helt ny. Kjenner jeg er glad jeg slipper innkjøring både i år og til neste år!

Er så fornøyd man kan bli!
Velsa har fått plass i den barnehagen vi ønsket!
Helt ny barnehage, like ved her vi bor

Kjempefornøyd:-D
Fått plass i samme barnehage som storesøster;-)

Så flott at vi er flere som har fått det som vi ønsker

Ja er veldig fornøyd, fikk i barnehagen storesøster går i, en helt ny barnehage i nærhetenav der vi bor :)

Hvilken kommune bor du i 2flottejenter? Syns å huske du også var fra Rogaland? Vi bor i Time ser du,og vi fikk ikke plass der vi ville, ikke i nærheten en gang, så vi skal i midlertidig barnehage til den "nye" er ferdig restaurert.. Men håper jo selvfølgelig på å få plass der vi vil innen rimelighetens tid, blir 10 min å kjøre herfra, men feil vei for meg som skal på jobb etter levering, så vi orker ikke ha det sånn lenge!

Frøken83 skrev:
 Hvilken kommune bor du i 2flottejenter? Syns å huske du også var fra Rogaland? Vi bor i Time ser du,og vi fikk ikke plass der vi ville, ikke i nærheten en gang, så vi skal i midlertidig barnehage til den "nye" er ferdig restaurert.. Men håper jo selvfølgelig på å få plass der vi vil innen rimelighetens tid, blir 10 min å kjøre herfra, men feil vei for meg som skal på jobb etter levering, så vi orker ikke ha det sånn lenge!

Stemmer det. Vi bor i Gjesdal kommune  

Så kjedelig å måtte kjøre10 min feil vei for å levere og hente. Håper det ordner seg så dere får der dere ønsker! Vet dere hvilken plass dere har på ventelista?

2flottejenter skrev:

Frøken83 skrev:

Stemmer det. Vi bor i Gjesdal kommune  

Så kjedelig å måtte kjøre10 min feil vei for å levere og hente. Håper det ordner seg så dere får der dere ønsker! Vet dere hvilken plass dere har på ventelista?

Ingen anelse. Kanskje jeg skal ringe kommunen for å høre hvordan vi ligger an? Snart foreldremøte i barnehagen snuppa skal gå i, og det er det jo gjerne i andre barnehager også! Jeg får ta en telefon. Før eller siden regner jeg med det ordner seg, det viktigste for meg er at hun går i samme barnehage som dem hun senere skal i klasse med, og at hun trives.. Men bonus for mamsen å slippe å kjøre så langt!

Føler jeg blir nervøs av å lese om alle som har fått plass, vi venter fortsatt på svar.... Nå skal det nå sies at Oslo kommune har løpende opptak, og det vist nok er mulig å ikke få svar før i juli, men det er stressende å ikke vite om vi har fått plass, har hørt rykter om at bydelen min ikke har nok plasser til alle som søker, og at det er mulig å få tilbud om plass i andre enden av byen. Om det skjer må vi nok finne dagmamma, kan ikke bruke 90 minutter på t-banen eller buss i rushtieden (45 min hver vei for jeg må jo på jobb etter levering). Krysser fortsatt fingrene, vi søkte kort tid etter at snuppa ble født, men det kan jo hende de har det løpende opptaket alfabetisk, ikke vet jeg..... Vi har i hvert fall vært i kontakt med kommunen som har bekreftet at søknaden er mottatt.

Lunde86 skrev:
Kjempefornøyd:-D
Fått plass i samme barnehage som storesøster;-)

her også :-)

Vi fikk plass på førstevalget, ble superhappy! Vært og kikket og hilst denne uken (oppstart august), og lille eeeelsket det, så satser på innkjøringa skal gå greit

Back
Topp