Hvordan går treninga?

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Hvordan går det med dere andre å trening nå?

Er 32+3 i dag og ligger fortsatt på 6-7 økter pr uke. Varierer veldig om det er gode økter eller ikke. Men trener styrke, roing og crosstrainer enda. Har en del bekkenplager å ta hensyn til så gåing og ståing over tid er ikke aktuelt, samt øvelser som inngår å ligge på rygg.

Kjenner det er mer variert energinivå for tiden også så håper jeg får holdt ut så lenge som mulig med å trene.

Har en mnd foran meg med mye møter ang barna, utredninger, samtaler pluss pluss. Så psyken trenger dette avbrekket også :)

Snart opp på 10kg pluss siden jeg ble gravid. Ønsker max 15-16kg opp. Har 2 svangerskap med pluss 25kg bak meg så vet at det er mye jobb etter fødselen om de skal bort.

Hvilken trening??? :dead: :p  Kan muligens begynne så smått med trening om et halvt-ett år... Må være deilig å ha muligheten!!! :happy:

Det er jaggu imponerende!! :notworthy Her er trening et fremmedord for tiden og har vært det lenge. Jeg har en god dag om jeg klarer å rulle meg ut av senga uten at mannen må dytte meg da jeg enkelte dager såvidt er i stand til å gå pga et veldig vondt bekken.

Wow! Så flink du er! Eneste treningen det går i her er noen øvelser jeg fikk av fysioterapeut pga. bekkenleddsmerter som styrker musklene rundt bekkenet. De gjør jeg annenhver dag i tillegg til at jeg prøver å sykle på trimsykkel 10. min som oppvarming de dagene også.

Trening har utgått i mange mnd allerede :p

Fantastisk! Er så fint å stå på så lenge man orker og klarer :D

Hahaha... No comment.

Fikk trent i dag også. Ble 40 min på elipsemaskinen før blodsukkeret sank rett i gulvet. Fikk hvilt litt å spist banan så ble det en rolig styrke økt på rygg og armer til slutt. Ikke så effektivt i dag men det monner da på enn ingenting :)

Jeg er nok vell glad i trening :) Såpass at jeg gruer liiitt til late dager i barselsperioden :)

trening - hva er d ?? Jeg både tok ut av oppvaskmaskinen og handlet mat i dag - altså en av mine bedre dager xsmile9

Back
Topp