Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jada, alt står bra til. Men dagene går helt i ett... Også har Eskil blitt mer krevende om dagen (og kveldene) Har hatt 4-5 dager med mye mer skrik enn vanlig. Håper han gir seg med det!! Nå er pappan ute og går tur med han, helt stille i huset nå[:)]
Enig med Lisee at dagene går helt i ett. Jeg har så masse jeg skal få gjort! En hel liste med prosjekter. Ikke helt enkelt når man har en unge som krever sin oppmerksomhet. Han sover akkurat nå.
Men Liam Isac er ikke spesielt krevende. Han er nokså rolig og snill. Også smiler han masse og sjarmerer meg i senk.. Men i det siste har jeg jobbet med å få inn en dag-rutine for når han skal sove, sånn at han kan sovne tidligere på kveldene. Er ikke helt i boks ennå... Han liker ikke å legge seg for natten uten at vi legger oss samtidig med han..
Så alt går i grunnen bare bra her. Skulle bare ønske at jeg greide å få mer tid inne her på forumet.
Får besøk av begge søstrene mine og en nevø i påskeferien, og det blir kjekt.
Står bra til her også. Ikke alltid jeg rekker alt jeg hadde tenkt for dagen men. Kommer an på hvordan snuppa bestemmer seg for å sove. Men skal ikke klage, for har en snill og rolig mini rosin.[:)]
Det går bra her også! Synes jeg har dagen lang med planer eller ting som må gjøres jeg...! Er koslig å dra på besøk og sånt, men merker jeg fortsatt har litt manko på søvn....
Er innom her hver dag, men det tar så lang tid å skrive med en hånd, siden Thea stort sett bare vil kose på fanget mitt...!! Men jeg også savner litt den skravlete gjengen vi var på termin i februar.. men det tar seg sikkert opp når vi blir litt mer rutinerte!
går bra her[:D][:D][:D] er jo så opptatt for tiden... er jo bare baby dulling og stelling, vasking av klær og skifting av bleier.... skjønner ikke hvordan dere med tvillinger får dette til.. hehe jeg får jo ikke tid til å lage mat til meg selv en gang.... men d er jo kjempe koselig[:D] i går var jonas hos farmor og farfar for første gang... de har ikke ville sett han før.. men jonas smeltet hjertene deres med en gang[;)] stor koserer meg i mamma rollen jeg. tror og håper jonas koser seg med mammaen sin han og[;)]
vi har det kjempe bra..dagen flyr unna..har mye jeg skulle ha gjort her hjemme, men skyver det unna...frister mere å gå tur eller sitte på cafe å møte folk....selv om jeg har permisjone er jeg ofte på jobben å sjekker over...kan ikke gi helt slipp når det er butikken min..