Hvordan går det?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Hvordan går det med dere?
Har du født, er du på overtid eller nærmer du deg termin? :)
 
Går igrunn veldig fint! 9 dager til termin, så nærmer seg veldig. Tror nok jeg går på overtid siden det er min første og lite plager, men er lov å håpe han kommer engang neste uke:happy:
Har ingen plager unntatt følelsen av å være veldig tung og bevege meg suuupertregt:laughing002 Sover også heldigvis veldig godt enda:Heartred
 
I dag har vært tung og slitsom! 6 dager igjen til termin, men er forberedt på at jeg lett kan gå over. Gjør veldig vondt å «komme igang» å gå etter å ha sittet eller ligget. Etter ca 20 skritt kjenner jeg det ikke like mye i bekkenet, men dette reduserer meg veldig synes jeg. Tiltaksløs og småkvalm. Vanskelig å finne en komfortabel liggestilling nå, men får heldigvis en del søvn likevel. Gleder meg til å ikke være gravid lengre :dead:;) dagens utblåsning - beklager :rolleyes:
 
14 dager til termin og går veldig fint! Har bestemt meg for ikke å bli utålmodig og da går faktisk dagene ganske fort :) nyter tiden før den nye sjefen kommer i hus!
 
14 dager til termin og går veldig fint! Har bestemt meg for ikke å bli utålmodig og da går faktisk dagene ganske fort :) nyter tiden før den nye sjefen kommer i hus!

Samme her, dagene går i ett for tiden! Vi har holdt på med litt oppussing av en trapp så da går igrunn dagene til det + rydding. Da går dagene fort :happy:
 
Samme her, dagene går i ett for tiden! Vi har holdt på med litt oppussing av en trapp så da går igrunn dagene til det + rydding. Da går dagene fort :happy:
Ja, mannen har ferie og vi hatt en del å pusle med selv, så det hjelper nok på!!

Men er nok veldig heldig som ikke har noe særlig plager annet enn at det er litt begynner å bli tungt og ellers litt vondt å sove nå på slutten!
 
9 dager over termin nå, skal på kontroll igjen i morgen(fredag). Men da på føden, snakk om og sette i gang.
Hatt to kontroller tidligere i uken, men siden formen er fin og han i toppform har vi aventet.

Så jeg får ikke sove for er så spent, vet jeg burte hvile tilfelle. Men det er søren meg ikke lett
 
9 dager over termin nå, skal på kontroll igjen i morgen(fredag). Men da på føden, snakk om og sette i gang.
Hatt to kontroller tidligere i uken, men siden formen er fin og han i toppform har vi aventet.

Så jeg får ikke sove for er så spent, vet jeg burte hvile tilfelle. Men det er søren meg ikke lett

Oi, så spennende! Lykke til i dag :)
 
  • Liker
Reactions: A&M
To uker til termin, og formen er sånn passe. Jeg har plutselig gått litt ned i vekt og babyen har gått litt ned på kurven sin. Så ny kontroll til tirsdag. Burde ikke bli stresset, men gjør det litt likevel.
Har totalt lagt på meg 3 kg så har nok gått en del ned i meg selv. Men er overvektig så har mye å ta av...

Ellers har jeg fremdeles to barn hjemme i ferie, mens mannen er på jobb.

Håper jeg ikke går over.. født til termin med de to andre.
 
9 dager over termin nå, skal på kontroll igjen i morgen(fredag). Men da på føden, snakk om og sette i gang.
Hatt to kontroller tidligere i uken, men siden formen er fin og han i toppform har vi aventet.

Så jeg får ikke sove for er så spent, vet jeg burte hvile tilfelle. Men det er søren meg ikke lett
Blir du satt igang? :)
 
  • Liker
Reactions: A&M
Har termin i dag, har vært klar så lenge for å få minsten. Mine andre barn har komt før termin , så lille tilskuddet nå lar seg vente på.
Håper virkelig jeg ikke trenger å gå lenge til :flower
 
9 dager over termin nå, skal på kontroll igjen i morgen(fredag). Men da på føden, snakk om og sette i gang.
Hatt to kontroller tidligere i uken, men siden formen er fin og han i toppform har vi aventet.

Så jeg får ikke sove for er så spent, vet jeg burte hvile tilfelle. Men det er søren meg ikke lett

Oi, spennende. Lykke til!
 
  • Liker
Reactions: A&M
Oi, så spennende! Lykke til i dag :)
Takk.
Ble ballong i 30 timer så datt det ut selv 1 time før vi skulle ta det ut. Fikk første stikkpille nå i kveld. Så er det 2 tab i døgnet. Endte i akutt snitt sist, så medikamentene jeg får er litt mildere enn de vanlige stikk pillene.
Så nå er jeg på sykehuset og kommer i allefall ikke hjem igjen uten en baby❤ Forde om ting ilke ble helt som forventet, er det godt og skimte målstreken
 
Blir du satt igang? :)
Ble ballong i 30 timer så datt det ut selv 1 time før vi skulle ta det ut. Fikk første stikkpille nå i kveld. Så er det 2 tab i døgnet. Endte i akutt snitt sist, så medikamentene jeg får er litt mildere enn de vanlige stikk pillene.
Så nå er jeg på sykehuset og kommer i allefall ikke hjem igjen uten en baby❤ Forde om ting ilke ble helt som forventet, er det godt og skimte målstreken
 
Ble ballong i 30 timer så datt det ut selv 1 time før vi skulle ta det ut. Fikk første stikkpille nå i kveld. Så er det 2 tab i døgnet. Endte i akutt snitt sist, så medikamentene jeg får er litt mildere enn de vanlige stikk pillene.
Så nå er jeg på sykehuset og kommer i allefall ikke hjem igjen uten en baby❤ Forde om ting ilke ble helt som forventet, er det godt og skimte målstreken
Masse lykke til :Heartpink
 
Back
Topp