Hvordan går det?

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Prøve å få litt liv her på åpent og, ikke at det er så mye mer på skjult men :p

Så hvordan går det med dere januar damer?
Både dere som har født og dere som venter :)
 
Litt labert med liv ja :p
Her er jeg 1 dag over termin. Stresser ikke, siden de to første er indusert forventer jeg det denne gangen også. Mange som spør om det skjer noe. Bare å smile fint og si niks :D
Jordmor har bestilt overtidskontroll neste fredag, Dvs 9 dager over termin. Har hørt det er nye retningslinjer ifht igangsettelse at mor skal bli hørt om hun vil bli satt i gang på dette tidspunktet og ikke vente til dag 11 over, men usikker på om det stemmer for alle sykehus.
 
Her går det i amming, bleieskift og søvnmangel, men mye kos også :D gleder meg til vi kan få på plass litt rutiner!
 
Her går det fint! Frøkna er 6 uker, og vi koser oss hjemme om dagen. Vi behandler for soppinfeksjon i munnen og i bleieområdet (og brystvortene hos meg), men ellers har vi det fint :)
 
Litt labert med liv ja :p
Her er jeg 1 dag over termin. Stresser ikke, siden de to første er indusert forventer jeg det denne gangen også. Mange som spør om det skjer noe. Bare å smile fint og si niks :D
Jordmor har bestilt overtidskontroll neste fredag, Dvs 9 dager over termin. Har hørt det er nye retningslinjer ifht igangsettelse at mor skal bli hørt om hun vil bli satt i gang på dette tidspunktet og ikke vente til dag 11 over, men usikker på om det stemmer for alle sykehus.
Hva ønsker du selv hvis det gjelder for ditt sykehus? :) uansett ikke lenge igjen nå :)
 
Det går helt over alle forventninger <3
Lillegutt er en uke idag, og vi har vært hjemme siden tirsdag.

Men masse varsler om hvor tøff barsel tid er og amming så var vi veldig mentalt forberedt på at det ville være tårer og slitenhet og alt. Men vi er velsignet med et barn som sover mye og er en engel, ammingen gikk som en drøm og mannen min har vist seg fra en side jeg ikke ante eksisterte. Han har overtatt det meste av daglige gjøremål, jeg har senket kravene til hvordan det ser ut og alt i alt er det bare fantastisk å være hjemme med babyen min.

Nydelig vær har det vært og jeg har våget meg ut på trilletur hver dag :)

Fysisk merker jeg litt mer slitenhet og selvfølgelig er det nattamming og mindre søvn, men jeg stortrives. Jeg ahr fått et mirakel og vet omtrent ikke hvor jeg skal gjøre av meg innimellom av glede <3
 
Her går det veldig bra! Lillegutt er 3 uker og vi begynner å bli ganske godt kjent. Ammingen går over all forventning, og det er jeg så glad for! Han har dog slitt litt med luft i magen, men det virker som det blir litt bedre for hver dag som går :Heartred
 
Back
Topp