Hvordan går det?

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Tenk, nå har vi ettåringer/snart ettåringer i hus!

Hvordan går det med dere og deres små? :)
 
Her går det fint, vi har hatt det veldig fint siden lillegutt ble 8mnd og begynte på laktulose, slik at han fikk gang på systemet :happy: han er en apekatt! Slipper seg ikke og går enda, men står alene. Klatrer på og oppi ALT, og finner spisebordstolene alle veier da han bruker dem som gåvogn :hilarious:
Tenk det, 1år!
Hvordan går det hos dere?
Tenk, nå har vi ettåringer/snart ettåringer i hus!

Hvordan går det med dere og deres små? :)
 
Det går så bra atte!:happy: Rart å tenke på utviklingen det siste året.
Søvnen er fortsatt er kapittel for seg selv..men ellers er alt tipp topp :)
 
Her går det fint, vi har hatt det veldig fint siden lillegutt ble 8mnd og begynte på laktulose, slik at han fikk gang på systemet :happy: han er en apekatt! Slipper seg ikke og går enda, men står alene. Klatrer på og oppi ALT, og finner spisebordstolene alle veier da han bruker dem som gåvogn :hilarious:
Tenk det, 1år!
Hvordan går det hos dere?
Det går bra hos oss også! Apekatt høres kjent ut, klatrer på alt. Spesielt ting han vet han ikke skal klatre på. Hehe. :D Han går tre-fire steg mellom oss, men tør ikke slippe seg hvis det ikke står noen klar for å ta han i mot, enda. :) Sliter fortsatt med søvn, har gjort det siden han var 4 mnd. Så det er fortsatt null alenetid på kveld. Begynner å bli vant til det, nå. Haha :) Jeg så tilbake på babybilder av han en dag her, og kjente det rasle litt i eggstokkene når jeg innså hvor stor han er blitt...

Så godt å høre at det ble funnet løsning som virket på magen hans! Og at det var en så enkel fiks!
 
Det går så bra atte!:happy: Rart å tenke på utviklingen det siste året.
Søvnen er fortsatt er kapittel for seg selv..men ellers er alt tipp topp :)
Ja, tenk, fra små babyer til barn.. Det har gått så fort! Vi sliter også med søvnen enda.. Men det må vel gå seg til en gang. :)
 
Her går det fint.
Hun slapp taket for et par uker siden, og gå når hun overalt. Også med sko på :wideyed:
Spiser alt hun får tilbud om, om enn ikke alltid så mye.
Farter overalt og blir mer og mer modig. Søvn begynner å bli ok igjen, og vi får iallefall 6-7 timer sammenhengen i løpet av en natt.
Gleder oss masse til jul og snø, så vi kan kose oss masse ute :)
 
Her går det fint! Lillemann som var prematur har virkelig tatt igjen de andre. Så her er det klatring og krabbing over alt. Favorittstedet er badet og da spesielt inni dusjen eller å trykke på vaskemaskinen. Har noen glemt å lukke døra ordentlig så kan man være sikker på at lillemann er der inne på under minuttet.... :hilarious:
 
Det går bra hos oss også! Apekatt høres kjent ut, klatrer på alt. Spesielt ting han vet han ikke skal klatre på. Hehe. :D Han går tre-fire steg mellom oss, men tør ikke slippe seg hvis det ikke står noen klar for å ta han i mot, enda. :) Sliter fortsatt med søvn, har gjort det siden han var 4 mnd. Så det er fortsatt null alenetid på kveld. Begynner å bli vant til det, nå. Haha :) Jeg så tilbake på babybilder av han en dag her, og kjente det rasle litt i eggstokkene når jeg innså hvor stor han er blitt...

Så godt å høre at det ble funnet løsning som virket på magen hans! Og at det var en så enkel fiks!
Lillegutt går langs alt mulig, gjort det siden han var 7,5mnd. Slipper seg og står alene en stund før han går boms på baken. Godt han har bleie, litt polstring hvertfall:hilarious:
Storesøster brukte også veldig lang tid på å bli trygg nok til å gå alene, så ser ut som han tar etter henne:happy:
Ja, kjenner det litt nå når jeg holder en liten nyfødt baby osv, men hvis (og det er et stort HVIS) vi skal ha nr 3,så blir ikke det på lang, lang tid :p tenker dere flere?
 
Går bra her , mye fall og knall men koslig med barn i hus :happy:
 
Lillegutt går langs alt mulig, gjort det siden han var 7,5mnd. Slipper seg og står alene en stund før han går boms på baken. Godt han har bleie, litt polstring hvertfall:hilarious:
Storesøster brukte også veldig lang tid på å bli trygg nok til å gå alene, så ser ut som han tar etter henne:happy:
Ja, kjenner det litt nå når jeg holder en liten nyfødt baby osv, men hvis (og det er et stort HVIS) vi skal ha nr 3,så blir ikke det på lang, lang tid :p tenker dere flere?
Vi tenker vel flere, men ikke på en goood stund enda. :p
 
Her går det også bra! Mi var også prematur (34+4), men det skulle en ikke trodd lengre. Har en del ord, står selv og kan gå om hun blir leid i en hånd, men har ikke balansen til å gå helt enda. Eneste hun sliter litt med, som kan være fordi hun er prematur, er lungene ved forkjølelse og matlyst..
 
Her koser vi oss med attpåklatten:Heartblue
Travel liten kar, babler en del. Pappa sier han, men ikke mamma enda:dontknow Det skulle vist vært på plass nå etter hs.... Regner med det kommer jeg.
Etter bhgstart har han vært mye syk, så gleder meg til første året er unnagjort.

Ellers koser vi oss veldig med familien nå i julen.
Riktig god jul alle sammen:santa:rendeer
 
Her går det også bra! Mi var også prematur (34+4), men det skulle en ikke trodd lengre. Har en del ord, står selv og kan gå om hun blir leid i en hånd, men har ikke balansen til å gå helt enda. Eneste hun sliter litt med, som kan være fordi hun er prematur, er lungene ved forkjølelse og matlyst..

Min er født i 34+1 men vi har vært veldig heldige! Han har vært mye syk siden november, men heldigvis ikke sykere enn andre barn. Matvrak er han også :hilarious:
 
Back
Topp