• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hvordan går det?

synmik89

Forelsket i forumet
Nå er minste mann litt over 6 uker gammel :) vi har hatt besøk så og si hele tiden. Med jul å alt sammen. I dag har vi endelig fått huset for oss selv. :) Lillebror vokser og trives men i motsetning til storesøstra er han en skikkelig gulp unge. [emoji14] Han er ellers en kjempe rolig krabat som er sterk i kroppen. Han snudde seg fra mage til rygg samme dagen som han ble 6 uker. Ukontrollert riktig nok men man blir jo litt stolt allikevel [emoji14] ble jo lettere sjokkert der jeg satt for det ligger jo egentlig lenger frem i tid :) artig med disse små og hvor stor forskjell det er fra storesøster til lillebror. Håper alle har hatt en fantastisk første jul med sine små :)

Her har dagene bare gått i et... med sykdom! Hun på 7 var ikke helt i slaget lille juleaften, på juleaften hadde vi gjester og hun hadde da 38,4 i feber og skikkelig slapp. På kvelden 2 dag, så var det min tur og jeg er enda ikke i helt i slaget. Sambo begynt å skrankte 2 dager etter meg... så vi har liggi å hosta, og svetta om kapp her. Eneste som har holdt seg frisk, bank i bordet, er snuppa på snart 8 uker :D Så nå håper jeg vi holder oss langt unna sykdom en god tid!

Back
Topp