Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå er minste mann litt over 6 uker gammel vi har hatt besøk så og si hele tiden. Med jul å alt sammen. I dag har vi endelig fått huset for oss selv. Lillebror vokser og trives men i motsetning til storesøstra er han en skikkelig gulp unge. [emoji14] Han er ellers en kjempe rolig krabat som er sterk i kroppen. Han snudde seg fra mage til rygg samme dagen som han ble 6 uker. Ukontrollert riktig nok men man blir jo litt stolt allikevel [emoji14] ble jo lettere sjokkert der jeg satt for det ligger jo egentlig lenger frem i tid artig med disse små og hvor stor forskjell det er fra storesøster til lillebror. Håper alle har hatt en fantastisk første jul med sine små
Her har dagene bare gått i et... med sykdom! Hun på 7 var ikke helt i slaget lille juleaften, på juleaften hadde vi gjester og hun hadde da 38,4 i feber og skikkelig slapp. På kvelden 2 dag, så var det min tur og jeg er enda ikke i helt i slaget. Sambo begynt å skrankte 2 dager etter meg... så vi har liggi å hosta, og svetta om kapp her. Eneste som har holdt seg frisk, bank i bordet, er snuppa på snart 8 uker Så nå håper jeg vi holder oss langt unna sykdom en god tid!