Hvordan går det?

Christo1994

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Hei! Regner med at noen av dere er innom babyverden, men kanskje ikke så ofte her i oktobergruppen. Hva har skjedd siden sist, noe spesielt? Har/skal oktoberbarnet bli storebror/søster?

Jeg venter barn i desember og er mest aktiv i den termingruppen. Oktobergutten har vokst så fort, han sier ikke så mange ord enda, men har stor forståelse når vi leser bøker. Helt surrealistisk at han skal bli storebror <3
 
Hei! Her går det fint. Vesla skravler som en foss, veldig mange ord og noen uforståelige. Men bable gjør hunhun var litt treg til å gå (15mnd), men nå er hun veldig motorisk av seg og elsker å løpe,klatre, skli. Hun er så herlig for tiden, men også mye gråt når hun ikke vil pusse, kle på, skifte... Så hver dag er en kamp også..[emoji50] Men hører vel selvstendighetsalderen til.

Har brukt lang tid på å bli klar for flere, Men vi tenker å prøve i sommer og håper på et 2018 barn..

Gratulerer så masse med babyen i magen!!! Åssen er det å gå gravid med lillemann i tillegg?
 
Hei! Her går det fint. Vesla skravler som en foss, veldig mange ord og noen uforståelige. Men bable gjør hunhun var litt treg til å gå (15mnd), men nå er hun veldig motorisk av seg og elsker å løpe,klatre, skli. Hun er så herlig for tiden, men også mye gråt når hun ikke vil pusse, kle på, skifte... Så hver dag er en kamp også..[emoji50] Men hører vel selvstendighetsalderen til.

Har brukt lang tid på å bli klar for flere, Men vi tenker å prøve i sommer og håper på et 2018 barn..

Gratulerer så masse med babyen i magen!!! Åssen er det å gå gravid med lillemann i tillegg?

Min skal være så selvstendig hele tiden, så her er det også mange kamper som må tas. Tusen takk! Jeg er hjemmeværende med han, så jeg kjenner at det er litt tungt. I hvert fall i starten av graviditeten, men nå begynner han 50% i barnehage i august, det blir nok godt med litt avlastning :)
 
Her går det veldig fint.
Ingen lillesøsken på vei :)
Mini har begynt å snakke mye, sier veldig mange ord og er flink til å herme etter ord! Begynt med noen setninger også.
Tidlig både med ord og motorisk(begynte å gå når han var 10 mnd). <3
 
Tenk at oktoberspirene våre nærmere seg 2 år nå! Tiden bare spoler avgårde føltes det som!

Her går alt helt fint <3 Storkoser meg som mamma og E er en fantastisk liten jente! <3 Superbestemt og lur frøken! ;)

Ingen småsøsken på vei enda, men håper det skjer snart! :D
 
Jeg har ikke vært aktiv i denne oktobergruppen tidligere, men har en oktober gutt og sitter nå med lillebror i armene. Det har vært litt slitsomt å ha en aktiv ett åring og samtidig være gravid, og nå ha et spedbarn som krever mye oppmerksomhet.
 
Her går det veldig fint, snuppa er veldig aktiv og flink til å prate. Ei helt herlig lita jente som har humøret på topp det meste av tiden [emoji173] Syns tiden går utrolig fort!
Her venter vi en liten en igjen i begynnelsen av april, noe vi alle gleder oss til[emoji4]
 
Her går det bra :) han stortrives i bhg, er ekstremt aktiv og flink på det grovmotoriske og snakker mye :) prøver å gjenta alt vi sier om vi spør ham om det.

Flink storebror er han også :D [emoji170] lillebror kom allerede i slutten av mars [emoji3] så her er det travelt om dagen, men du verden som vi koser oss nå som søskenflokken er komplett [emoji173][emoji170][emoji170][emoji170]
 
Back
Topp