Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fint [emoji4] Har lenge trodd at M har melkeallergi, endelig fått henvisning sendt til barnespesialist etter mye surr og uenighet mellom fastlege og helsestasjon om hvem som skal sende den! Blir godt å få sjekket! Mulig det ikke vil vises på tester men er i hvertfall endelig blitt hørt og kan få en blå resept på melkefri mme! [emoji4] Ellers koser vi oss hjemme [emoji173] Hvordan går det med dere?Hvordan går det med dere?
Veldig bra Lillemann koser seg og utvikler seg fra dag til dag, og han er bare verdens snilleste lille gutt [emoji173] Gruer meg ihjel til jeg skal ut i jobb igjen
Ps, kom deg inn på skjult, litt mer aktivitet der
Her går det ikke bra om dagen! Lille fikk omgangssyke på fredag, og i natt begynte jeg! Krysser fingrer og tær for at pappaen får slippe, for akkurat nå gjør han alt - tar vare på baby og meg.. unner ingen dette
Her går det bare bra Lillevenn har vært syk i ca 6uker med diare, dehydrering, virus og omgangssjuke - så rimelig lei av det. Attpåtil så viser det seg at mandlene hans er noe for stor og lavt jernnivå (som mora). Jeg er tilbake i halv jobb og pappaen har gradert uttak. Litt travlere hverdag enn før, men vi koser oss [emoji173]
God bedring Ranukel! Her fikk vi alle 3 omgangssyka samtidig i jula. Er noe forferdelig drit, men heldigvis så er det ikke i dagesvis
Det går fint [emoji4] Har lenge trodd at M har melkeallergi, endelig fått henvisning sendt til barnespesialist etter mye surr og uenighet mellom fastlege og helsestasjon om hvem som skal sende den! Blir godt å få sjekket! Mulig det ikke vil vises på tester men er i hvertfall endelig blitt hørt og kan få en blå resept på melkefri mme! [emoji4] Ellers koser vi oss hjemme [emoji173] Hvordan går det med dere?
Helt strålende - hva med deg?
Akkurat nå er minstemann skikkelig syk, men satser på at det går raskt over og ting tilbake til normalt igjen!
Er overrasket over hvor helt fantastisk jeg har det hjemme - uten planer og uten jobb! Skjer jo en hel del uansett da de to andre barna krever sitt (og er leder i FAU i barnehagen og lagleder for håndball til eldste så har jo litt møter, arrangement osv.).
Begynner likevel å forberede meg på å skulle ut i jobb igjen. Permisjonen er over 01.02!! Har ingen ny jobb enda, men har et par måneder til med lønn før det blir helt krise. Og siden jeg trives så godt hjemme stresser jeg ikke..
Er så spent på å levere 3 små på SFO og i barnehage! Lurer på hvor lang tid det vil ta hver morgen rett og slett!!
Godt med mer energi om dagen [emoji4] Så spennende å prøve på nr 2! [emoji1] Masse lykke til! Håper det klaffer! [emoji4]Av og til begynner man å lure på hvor leger og andre har fått papirene sine fra!! Men bra dere endelig skal bli sjekket
Her går det bare fint! Elsker mammalivet <3 Snuppa er aktiv og over alt, så nok å henge fingrene i, sover hele natten nå så jeg har mer energi om dagene
Ellers prøver vi på nr 2, klaffer det ikke denne syklusen blir det pause til april/mai