Hvordan går det?

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvordan går det med alle? Nå vel så og si alle bebisene passert 6 mnd, noen har tilogmed passert 7 mnd! :) Hvordan går det med rutiner og sånn?
 
*synger All by my self*
 
*kommer inn og det blir en duett. Se for deg at vi har lange velourkjoler slik som Whitney og Mariah*
Jo du, her går det finfint! Lillemor er litt over et halvt år. Det korteste halve året i livet mitt! Sånn seriøst lissom, syns jeg akkurat var høygravid?
Vi har lagd oss gode rutiner og storkoser oss om dagene :) gruer meg til jobb på nyåret

Ammer fortsatt en del, men hun har blitt mer og mer interessert i mat (blw). Ikke så veldig tidlig ute motorisk, men har derimot fire tenner
 
Min go'gutt har blitt over 7 måneder og tida går altfor fort!!!
Han er livlig, men likevel en rolig gutt siden han ikkje krabber enda. Han er veldig selskapssjuk, så er vanskelig å få gjort så mykje heime siden han omtrent kun søv når vi går tur. Blir dermed mange turer på a mor, som har veldig godt av det :)
Nettene går med til mange ammerunder, men han sovner heldigvis kjapt etter litt puppekos. Går i koma til tider, men går så ekstremt mykje bedre enn eg trudde med så lite søvn!
Gruer meg så sinnsjukt til å skulle begynne å jobbe igjen!! (Er ikkje før i januar (2 dager i veka), men tida fyk jo avgårde...
Vil vere heime og nyte denne lille tassen vår så lenge som mulig! <3
 
Her går det greit. Gutta er litt over 7 mnd nå. De er sjarmerende, aktive og selskapssyke. Begge står å gynger på alle 4, mens bare en har begynt å krype fremover. Vi er over på halvparten med fast føde. Veldig fornøyde med det.
Vi sliter litt med søvn, les: mangel på det ;) Så jobber litt med å finne en rutine som passer for oss.
Men vi koser oss masse og tiden går alt for fort. Skal jobbe i 10 uker fra 9 des. Gruer meg til det. Men skal heldigvis være hjemme igjen etter pappapermen og frem til august 2017 :) ❤️
 
Jr er rett over 6 mnd og her i gården spiser han mat som en helt! Svisker til frokost, purre til lunsj, middagsglass til middag og grøt til kvelds men alltids melk til før soving enten morsmelk eller erstatning alt etter som mor har i puppen :) har gode rutiner på dagtid men natten er noe drit enda, max 2 timer sammenhengene før grining :confused: ikke sove en ordentlig natt på over 6 mnd!!!! :mad: og siste uken har sint funnet veien, før har han bare vært lei seg og hat sånn grining men nå, flyyy forbanna grining og temperamang :eek: happy days :(
 
Går veldig bra her! 6 mnd er hun allerede. Har hatt en relativt enkel baby denne gangen i motsetning til forrige gang. Sovner fint om kvelden. Er våken et par ganger om natta. Spiser bedre, litt grøt om morgenen og middag om ettermiddagen. På dagtid sover hun like bra i vogna som i senga si. Kommer seg rundt på gulvet og øver seg på å sette seg opp. Syns tida går veldig fort. Men er veldig glad for at nyfødtperioden er over.
 
Marlene er snart 7 mnd. Hun sitter selv og kommer seg nesten opp sittende selv også, ruller alle veier, og krabber på gulvet =) Hun sover 3 dupper om dagen og sover hele natten med unntak av litt pupp midt på natten =)
Hun spiser grøt morgen og kveld, og har begynt med litt middag =) Smoothie er også noe som går ned på høytkant =D
 
Lille blir 8 måneder på søndag :) Det går bra, men har litt motoriske utfordringer. Blid og sosial, skratter av det meste. Ganske urolig av seg, så rammene holdes så godt det lar seg gjøre, da har alle det best :) Skal til barnenevrolog om 14 dager, noe vi er veldig spente på! Akkurat begynt å rulle begge veier, snurrer litt på magen men blir raskt sliten og trenger hjelp tilbake igjen.
 
Ruby er 7 mnd og har lært å krabbe, reiser seg opp ved siden av bord/seng etc. Spiser alt mulig og sover natten igjennom uten nattmat. Utrolig enkel baby
 
Back
Topp