Hvordan går det?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Er nå 20+4 ❤️
Her går ting bedre enn på lenge :) kvalmen vekke, funnet vidunderlig middel mot halsbrann og funnet roen med å måtte gå hjemme :)
Men vondt i bekkenet og klarer ikke helt å finne roen med tanke på den lille før jeg er over 23 uker tror jeg ;)

Hvordan går det med dere damer? :) formen? Forventninger? Gleder? Plager?

Går bra her. Er sykemeldt til etter påske. Sliten for tiden, og har en snart 3-åring som er midt i trassalderen. Måtte han bære han hylende ut av butikken nettopp!

Håper trassen forsvinner litt når neste kommer! Ellers kan dette bli tøft, haha:(

Jeg er 16+2.. Og i dag var det knall tungt på jobb. (Sykehjem)
Jeg verker i ryggen og fremme i bekkenet,tydelig en vokse Dag i dag..håper at bekkenplager osv holder seg vekke noen mnd til,orker ikke tanken på sykemelding og å ikke være i jobb.. Håper dette gir seg:-)
God helg alle sammen.

Går bra her. Er sykemeldt til etter påske. Sliten for tiden, og har en snart 3-åring som er midt i trassalderen. Måtte han bære han hylende ut av butikken nettopp!

Håper trassen forsvinner litt når neste kommer! Ellers kan dette bli tøft, haha:(
Skal være litt motstand i dem i den alderen ;) roer seg nok, men kan bli tøft. Håper du har hjelp?

Jeg er 16+2.. Og i dag var det knall tungt på jobb. (Sykehjem)
Jeg verker i ryggen og fremme i bekkenet,tydelig en vokse Dag i dag..håper at bekkenplager osv holder seg vekke noen mnd til,orker ikke tanken på sykemelding og å ikke være i jobb.. Håper dette gir seg:-)
God helg alle sammen.
Krysser fingrene for at du slipper unna! Er ikke akkurat en fest å gå hjemme ;) husk å ta vare på deg selv da! Tung jobb!

Er 15+4. Og er fortsatt like kvalm å energiløs... begynner å bli lei :(
Håper det går over snart! For her er det ingen glede akkurat no :(

Er 15+4. Og er fortsatt like kvalm å energiløs... begynner å bli lei :(
Håper det går over snart! For her er det ingen glede akkurat no :(
Uff. Føler med deg! Ble ikke kvitt kvalmen før mellom uke 16 og 17. Da ble den borte over natten :o håper det samme skjer for deg ❤️

Skal være litt motstand i dem i den alderen ;) roer seg nok, men kan bli tøft. Håper du har hjelp?

Mannen min har bært gutten vår som blir 3 år til sommeren ut av butikken x-antall ganger i vinter. Går bedre og bedre for hver uke, håper det blir bedring for dere også snart!

Mannen min har bært gutten vår som blir 3 år til sommeren ut av butikken x-antall ganger i vinter. Går bedre og bedre for hver uke, håper det blir bedring for dere også snart!
Holdt på ganske lenge med mine med tanke på butikker. Fremdeles må jeg innimellom true med å plassere de i bilen :P men høres ut som om dere er flinke til å stå i det så da går det nok seg til snart :)

Jeg er sliten psykisk av alle bekymringene.
Jeg kjenner ikke lille enda, eneste er plagene. Så pga kynnere og bekken fra marerittet selv, så håper jeg bare baby har det bra frem til fødsel.
Det er så uvirkelig enda.

Men formen er bedre, er litt trøtt men det værste er over, kvalmen er borte og humøret er normalt :D

Uff. Føler med deg! Ble ikke kvitt kvalmen før mellom uke 16 og 17. Da ble den borte over natten :o håper det samme skjer for deg ❤️

Håper det! Den forsvant for ei uke for et par uker siden. Men kom sterkere tilbake uheldigvis :(

Håper det! Den forsvant for ei uke for et par uker siden. Men kom sterkere tilbake uheldigvis :(
Fikk det værst uke 7-16 faktisk. Trodde jeg slapp unna da jeg ikke var dårlig helt fra starten :P
Hold ut :) er drit mens det står på, men roer seg sikkert om noen uker, kanskje før :)

Jeg er 18+2 nå og endelig kvitt den ekstreme hodepina som har ligget som en stram hjelm siden uke 10-11. Nå er jeg bare glad (og litt sliten) tjukkas !:)

Er nå 20+4 ❤️
Her går ting bedre enn på lenge :) kvalmen vekke, funnet vidunderlig middel mot halsbrann og funnet roen med å måtte gå hjemme :)
Men vondt i bekkenet og klarer ikke helt å finne roen med tanke på den lille før jeg er over 23 uker tror jeg ;)

Hvordan går det med dere damer? :) formen? Forventninger? Gleder? Plager?

Så fint at ting er bedre. Herlig. :)

18+0 - Her går det fint. Formen er bra og jeg har ikke noe å klage på. Bekkenløsningen har startet så jeg fått henvisning til fysio. :)

Gleder meg til å kjenne liv jeg nå, ❤️❤️

Back
Topp