Hvordan går det? :)

JemimasBaby

Augustbaby 2013
Det er så stille her inne nå.. Hvordan går det med dere og gullene? :)

Her har jeg og papsen gått "tilbake til normalen" og landet litt etter å ha giftet oss! :D Og så går jeg og vralter på nytt og vi venter en lillebror i januar! Jentungen klapper meg på magen og sier "hei lillebjooooj!" når vi spør om ho veit hvor han er :) Ellers er ho utrolig pratsom, gjør seg godt forstått, tegner mye, klatrer overalt der det ikke er lov, elsker å åpne/lukke dører, kiler oss, og i morgen starter et nytt kapittel når vi kjøper større seng til henne! Er jo litt spent på hvordan det blir når ho ikke skal ha grinda mer :p

Hva med dere? :)
 
Her går jeg hjemme i permisjon med lillebror på snart seks måneder. Storebror stortrives i barnehagen. Svarer nei, nei, nei hvis jeg spør om han vil være hjemme en dag. Han har blitt en veldig flunk storebror. Passer på at han har smokk, løper etter gulpefilla hvis det trengs og er lillebrors store helt!
Skjer mye på språkfronten om dagen, og det kommer stadig nye ord og korte setninger. Morsomt nå som gullkornene begynner å komme.
 
Her går jeg hjemme i permisjon med lillebror på snart seks måneder. Storebror stortrives i barnehagen. Svarer nei, nei, nei hvis jeg spør om han vil være hjemme en dag. Han har blitt en veldig flunk storebror. Passer på at han har smokk, løper etter gulpefilla hvis det trengs og er lillebrors store helt!
Skjer mye på språkfronten om dagen, og det kommer stadig nye ord og korte setninger. Morsomt nå som gullkornene begynner å komme.

Så koselig! :) Ja de sier og gjør jammen mye gøy nå! :D
 
Back
Topp